AndroidHealthClinic

Expertise gevraagd

Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Aangezien mijn vorige topic een beetje een flop was, probeer ik het opnieuw.

Mijn statistieken;
Lichaamsgewicht: -+ 92 kilogram
Lichaamsvet: 13/14%
Lichaamslengte: 180 centimeter

Ik heb al eens eerder gekuurd, dat was met winny, anavar & nakuur novladex , waarmee ik aardig wat droge massa mee had gepakt & heb behouden.
Nu wil ik over naar het 'echte werk'. Ik heb al heel wat gelezen, maar ik heb het gevoel dat ik niet genoeg weet.

Het is misschien een beetje extreem als 2de kuur en 1ste injectkuur, maar ik wil het volgende gaan doen in januari;

1 - 5 | 80 mg - Winny (Per dag)
1 - 10 | 500 mg - Mast - e (Per week)
1 - 10 | 400 mg - Tren - e (Per week)
1 - 12 | 250 mg - Test - e of sust (Per week)
10-14 | 40 mg - Anavar (Per dag)
14-17 | 20 mg - Novladex of Clomid
hCG loopt op 500IU per week mee.

Ik heb express de lange werkende versies genomen omdat ik niet echt een fan ben van injecties, nu moet dat wel, maar het liefst zo min mogelijk.

Is het verstand het aantal mg of is het te hoog of te laag?
Moet ik ook Roaccutane en Proviron bij de hand houden, voor de extreme acne en gyno?
En zijn er nog meer bijzonderheden waarmee ik rekening mee moet houden?

Bijvoorbaat dank & ik kijk jullie reacties te gemoed.

te veel orals, de winny te hoog, novldadex ken ik niet en te veel compounds voor je eerste echte serieuze kuur.

500mg test e voor 10/12 weken. net zoals aangeraden in alle andere topics

Veels te hoog gedoseerd en voor een tweede kuur ook vrij veel verschillende middelen.

Wat hierboven gezegd wordt. Lijkt btw wel een wedstrijd kuur.

Wat betreft injecteren: poepen doet meer zeer. Tenzij iemand je prikt die het echt niet kan.

Ik wilde achteraf graag roa mee hebben laten lopen met tren en mast.

Maarja das achteraf
Hangt vanaf of je gevoelig bent voor acne.

Zelf al 6 potjes Ug roa op en nog bezig met 3 potjes.

Word wel minder maar zit behoorlijk onder -_-'

Vind het wel meevallen. Voornamelijk de 250 test + 400 tren is de basis en dat is prima voor een tweede kuur.
Masteron is een erg zwak en vooral bedoelt om er tijdelijk harder uit te zien, bv voor een wedstrijd, shoot of gewoon omdat het kan.
Wbt orals zou ik anavar eruit laten en winstrol op het einde 4 weken op max 50mg doen.
Als je het goed doet wbt dieet heb je een keiharde top shape op het einde.

Vind het wel meevallen. Voornamelijk de 250 test + 400 tren is de basis en dat is prima voor een tweede kuur.
Masteron is een erg zwak en vooral bedoelt om er tijdelijk harder uit te zien, bv voor een wedstrijd, shoot of gewoon omdat het kan.
Wbt orals zou ik anavar eruit laten en winstrol op het einde 4 weken op max 50mg doen.
Als je het goed doet wbt dieet heb je een keiharde top shape op het einde.
Het is algemeen bekend dat je winny niet op het einde van je kuur moet nemen ivm cortisol.

Maarja das achteraf

Betere roa nemen hg is bijna dezelfde prijs..

Winny zou ik lager doen.

Mast en tren zou ik naar 200mg doen

Vanuit daar kan je altijd wat veranderen.

Betere roa nemen hg is bijna dezelfde prijs..

Een maatje van me zat helemaal onder de puisten (vooral op zn smoel pff) en gebruikt nu ug (rood wit).
Nu een maandje verder en het is helemaal weg getrokken , dus ik denk dat hg/ug niet zoveel uit maakt in dit geval dan (behalve dat hg veel duurder was voor hem).

Een maatje van me zat helemaal onder de puisten (vooral op zn smoel pff) en gebruikt nu ug (rood wit).
Nu een maandje verder en het is helemaal weg getrokken , dus ik denk dat hg/ug niet zoveel uit maakt in dit geval dan (behalve dat hg veel duurder was voor hem).
Was zelf van men acne af op 2 weken op low dose hg wel vol schilfers van uitdroging.
Ug zijn tabs en hg die gelatine capsules die kun je beter opnemen

Was zelf van men acne af op 2 weken op low dose hg wel vol schilfers van uitdroging.
Ug zijn tabs en hg die gelatine capsules die kun je beter opnemen

Nope, gel capsules zijn enkel bedacht zodat je ze makker IN kan nemen.
(uiteraard geldt dit niet voor visolie)

Nogmaals, het bespreken van UG-labs is niet toegestaan, ook niet met afkorting of bv. rood wit.

Maarja das achteraf

Vorige kuur had ik ook veel acne. Dat was met 250mg test en 400mg tren e. Daarna 5 maanden flink aan de roa HG gezeten. Op een gegeven moment 60mg ed. Daarna zeker half jaar Off geweest. Toen met de nieuwe (huidige) kuur met 4-5x 76 para en 250 test nu 0,0 acne.

Ik denk dat die 5 maanden volle bak roa nu de acne weghoudt. Wel pakte ik af en toe aan cap roa als ik merkte dat mijn gezicht vettig begon te voelen.

Voor mij geldt dus: geen kuur meer zonder roa bij de hand en meteen er mee beginnen als mijn gezicht vet wordt

Wel inderdaad als HG roa. Omdat dit gewoon net wat beter is en in verhouding niet veel duurder

Vorige kuur had ik ook veel acne. Dat was met 250mg test en 400mg tren e. Daarna 5 maanden flink aan de roa HG gezeten. Op een gegeven moment 60mg ed. Daarna zeker half jaar Off geweest. Toen met de nieuwe (huidige) kuur met 4-5x 76 para en 250 test nu 0,0 acne.

Ik denk dat die 5 maanden volle bak roa nu de acne weghoudt. Wel pakte ik af en toe aan cap roa als ik merkte dat mijn gezicht vettig begon te voelen.

Voor mij geldt dus: geen kuur meer zonder roa bij de hand en meteen er mee beginnen als mijn gezicht vet wordt

Wel inderdaad als HG roa. Omdat dit gewoon net wat beter is en in verhouding niet veel duurder
ik verga al van de sides op 20mg ed met HG roa :o
mijn ogen lijken alsof ik 24u per dag stoned ben

Terug
Naar boven