Fitness Seller

Expertise gevraagd

Het zou de eerste 4 weken erger moeten worden omdat al je porien open gaan. Beetje vreemd dat ik lees dat mensen na 2 weken alles kwijt zijn. Heb zelf HG van de derma gebruikt en dat duurde zeker 3 maanden plus een gigantisch droge bek.

Het zou de eerste 4 weken erger moeten worden omdat al je porien open gaan. Beetje vreemd dat ik lees dat mensen na 2 weken alles kwijt zijn. Heb zelf HG van de derma gebruikt en dat duurde zeker 3 maanden plus een gigantisch droge bek.
de 'vlekjes' trekken bij mij al weg en zit er nog geen week aan. echter de 'echte' puisten nog niet en er zijn er een paar dikke bijgekomen

Zit al 3 maanden aan roa

Heb opgebouwd van 20-40-60-80
Nu wel het ergste weg maar ik zit nog steeds helemaal onder.
Momenteel 40 mg ug
Heb nog 2 volle potjes staan en 1 met stuk of 80 tabs.

Ben nog steeds niet tevreden komen ook nog steeds nieuwe bij en dagelijks nog witte koppen en olie achtige shit.

Naja vandaag laatste prik gehad ga voorlopig niet meer kuren eerst me lichaam laten herstellen die kk acne en plekken bahh
En ook eigen test productie weer op gang laten komen met nakuur

Zit al 3 maanden aan roa

Heb opgebouwd van 20-40-60-80
Nu wel het ergste weg maar ik zit nog steeds helemaal onder.
Momenteel 40 mg ug
Heb nog 2 volle potjes staan en 1 met stuk of 80 tabs.

Ben nog steeds niet tevreden komen ook nog steeds nieuwe bij en dagelijks nog witte koppen en olie achtige shit.

Naja vandaag laatste prik gehad ga voorlopig niet meer kuren eerst me lichaam laten herstellen die kk acne en plekken bahh
En ook eigen test productie weer op gang laten komen met nakuur
nakuur was voor mij t slechtste qua acne
verdr vind ik die witte koppen net handig, kan je uitduwen, die grote ronde bollen onder je huid niet

De bekende NL ug merken zuigen gewoon hard als het op ROA aankomt.

Als ik lees dat sommige 60-80mg gebruiken en nog puisten hebben dan is de conclusie heel eenvoudig: Zwaar ondergedoseerde bagger.

Probeer eens preventief hg ROA op 20-40 mg. Je zal geen puistje hebben tijdens je kuur.

Toch maar naar de dokter dan.

Lol, 20 mg eod of e3d (HG) en nergens last van, zonder wel flinke uitbraken.

Kuur: Wat denk je extra uit die winny en anavar te halen? Een kickstart van 50 mg/dag kan ik wel begrijpen maar de echte gains krijg je van de injects (test en tren), de rest behalve de normale kickstart is zonde van je geld en gezondheid.

Volledig met Bob eens. Antwoord is al zo'n 10x gegeven inmiddels maar een oral aan het einde is alleen leuk als je moet shooten of bv een wedstrijd hebt. Als je dat niet hebt, en je OFF gaat. Lekker weglaten.

Terug
Naar boven