AndroidHealthClinic

Explosive car tuning 7

:(

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the www.tocato-partyservice.be home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

More information:
Microsoft Support

jah 2 bad dach al kan hem nergens vinden staat hij hier ineens :D maar helaas

• Topic Starter Topic Starter
Hm server doet een beetje raar nu...net deed ie het weer ff ???

ja jullie moeten maar ff kijken je moet de link ff kopieren in flashget en na een paar keer gaat ie bij mij wel :)

Laatst bewerkt:
hm nou het rare is dat als ik de link kopier van de site waar ik hem vond dat ie het dan wel doet???

Dus voor de gene die hem nog willen hebben ff aanmelden op het forum van www.vmx.nl dan kun je hem downloaden :)

@ pascal

en je hebt je eigen veraden nou,, je steeld kei hard links van VMX terwijl daar duidelijk de regels zijn van niet doorgeven van links!

Ik (daar mod=> Erik) ken je denk ik wel, zal der voorzorgen dat er maatregelen tegen je genomen worden!

Aanmelden van vmx mag wel,, maar het doorgeven van links die daarstaan mag zeker niet!! En die regel heb je net geschonden dus toedels..

M.v.g

Erik

En ps ik zal aan studje doorgeven dat hij de download offline zet!

Laatst bewerkt:
The Fatal zei:
@ pascal

en je hebt je eigen veraden nou,, je steeld kei hard links van VMX terwijl daar duidelijk de regels zijn van niet doorgeven van links!

Ik (daar mod=> Erik) ken je denk ik wel, zal der voorzorgen dat er maatregelen tegen je genomen worden!

Aanmelden van vmx mag wel,, maar het doorgeven van links die daarstaan mag zeker niet!! En die regel heb je net geschonden dus toedels..

M.v.g

Erik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Fatal zei:
@ pascal

M.v.g

Erik

Zeik niet man ik ken je niet eens want ik zat er net een dag :p en sowieso zijn fora's genoeg die hetzelfde aanbieden en die niet zo moeilijk doen over 'stelen' van links.

Pascal zei:
Zeik niet man ik ken je niet eens want ik zat er net een dag :p en sowieso zijn fora's genoeg die hetzelfde aanbieden en die niet zo moeilijk doen over 'stelen' van links.

ik zeik niet, ik doe men werk daar ;)
dan ga ma naar een ander ma bij ons kom je er niet meer op

Maar het is nou eenmaal zo!!

The Fatal zei:
ik zeik niet, ik doe men werk daar ;)
dan ga ma naar een ander ma bij ons kom je er niet meer op

Maar het is nou eenmaal zo!!
Ik vind het best dat je "werk" doet hoor...

Maar je moet nou niet de moraalridder uitlopen hangen...

@fatale

Denk ik zal me eens aanmelden op je forum... cd-tje gedownload... krijg je dit...

Je bent gebanned op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of Forum beheerder voor meer informatie.

Ik vind het ronduit triest...

bartp zei:
@fatale

Denk ik zal me eens aanmelden op je forum... cd-tje gedownload... krijg je dit...

Ik vind het ronduit triest...

Ja als je niet binnen 10min na het aanmelden iets upload word je meteen gebanned :rolleyes:

Belangrijke Informatie

Je bent gebanned op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of Forum beheerder voor meer informatie.

oops wou ff dat linkje hier plaatsen die het nog wel deed morgen ff navragen asl ik hem heb plaats ik hem hiero :D **** VMX hehehe

Zolang hij ''steelt'' met een 'd' schrijft zal ik hem niet al te serieus nemen Pascal :D

Brolly_S zei:
Zolang hij ''steelt'' met een 'd' schrijft zal ik hem niet al te serieus nemen Pascal :D

Nee maar ondertussen ben ik wel gebanned hehe :D maja zoals ik al zei er zijn zoveel van dat soort forums.

Terug
Naar boven