AndroidHealthClinic

Explosive car tuning 7

The Fatal zei:
@ pascal

en je hebt je eigen veraden nou,, je steeld kei hard links van VMX terwijl daar duidelijk de regels zijn van niet doorgeven van links!

Ik (daar mod=> Erik) ken je denk ik wel, zal der voorzorgen dat er maatregelen tegen je genomen worden!

Aanmelden van vmx mag wel,, maar het doorgeven van links die daarstaan mag zeker niet!! En die regel heb je net geschonden dus toedels..

M.v.g

Erik

En ps ik zal aan studje doorgeven dat hij de download offline zet!
ja daag toedels.. toedels ??? :D

Explosive car tuning

Kan iemand mij een site geven, waar ik Explosive Car tuning 7 kan downloaden?,>?>??? ???

alvast bedankt

Stefan.

ik kan niemand bannen op vmx. dat is 1.

Maar der worden daat tegenwoordig strengere maatregelen genomen tegen leachers. En zo ken ik nog wel meer van die forums.

Maar ik dacht zo dat ze als regel hielden 4 of 5 albums downloaden zonder te uppen, dan wordt je gebant.

Maar voor de liefhebbers ik zet hem nog een x online epct 7. Vanmiddag staad hij der. is 25 x te downloaden en max 7 dagen geldig!

bartp zei:
Ik vind het best dat je "werk" doet hoor...

Maar je moet nou niet de moraalridder uitlopen hangen...

dat doe ik ook niet, der zijn daar regels op het forum, als het goed is heeft iedereen die gelezen maar dat weet ik nog zo zeker niet.
Maar als iemand ziet die op zon forum bekent is, en dat doorgeeft, en dan wordt het gecontroleerd, en dan worden der tegen die gast maatregelen genomen.
Dus dat betekend een ban.

En verder is daar niet veel aan te veranderen denk ik

[Link niet meer beschikbaar]

hier heb je weer explosive car tuning 7

Terug
Naar boven