MuscleMeat

Extra koeling 3Dkaart

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Heb net een 'nieuwe' 3Dkaart gekocht voor een prikje voor m'n beestje hier op kot in Leuven... een GeForce 7950 GX2 1024 MB.
Lekker krachtig, maar deze kaarten kunnen best een extra koeling gebruiken. Jammergenoeg is mijn kennis van PC pimping vrij beperkt zodat ik niet weet waar ik hierachter moet zoeken :(;) Liefst redelijk qua prijs, dus geen dure waterkoeling. Die vind ik zelf ook.
(Liefst Belgische shops of internetshops die thuis leveren --> al heb ik genoeg aan de naam van de compatibele fans/koelingen, dan zoek ik ze zelf wel snel op)

Iemand hier die raad heeft? Karma guaranteed...

• Topic Starter Topic Starter
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er van bepaalde Zalmann koelers 2 stuks (één voor elke processor van m'n kaart) voor 3D kaarten kunnen op aangesloten worden met een speciaal stuk, maar jammergenoeg vind ik dat niet meer terug...

Heb net een 'nieuwe' 3Dkaart gekocht voor een prikje voor m'n beestje hier op kot in Leuven... een GeForce 7950 GX2 1024 MB.
Lekker krachtig, maar deze kaarten kunnen best een extra koeling gebruiken. Jammergenoeg is mijn kennis van PC pimping vrij beperkt zodat ik niet weet waar ik hierachter moet zoeken :(;) Liefst redelijk qua prijs, dus geen dure waterkoeling. Die vind ik zelf ook.
(Liefst Belgische shops of internetshops die thuis leveren --> al heb ik genoeg aan de naam van de compatibele fans/koelingen, dan zoek ik ze zelf wel snel op)

Iemand hier die raad heeft? Karma guaranteed...

Standaard fan houden als je niet gaat OC'en. Gewoon zorgen voor een goede airflow in je kast.

in mijn pc zitten 2 fans, was op aanraden van de meneer van de pc shop dus het zal wel :D

heb trouwens een shappire hd 3870

oc'en is overklokken ??

• Topic Starter Topic Starter
probleem is dak geen slotjes meer heb voor fans op mijn mobo... bestaan er ook soorten splitters hiervoor?

waar vind je een plek waar je wc kan bestellen? via internet met bankoverschrijving bij voorkeur :o
nog niet zo simpel :(

ja er bestaan splitters van een 4pins molex naar een fan connetctor

zoals deze van zalman

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een 7950 met een gig geheugen?? Nog nooit gezien.. Heb je een foto?
je kunt in je bios zien hoe warm alles wordt.

pc-wc.gif - 125912 :thumbs:

een 7950 met een gig geheugen?? Nog nooit gezien.. Heb je een foto?
je kunt in je bios zien hoe warm alles wordt.

Die is er wel, het zijn 2 kaarten op 1. Ze heben ieder 512mb, samen 1 gig, maar uiteindelijk kan er maar 512 gebruikt worden, dus is meer marketing en kijk, ik heb 1 gig videokaart:D

Die is er wel, het zijn 2 kaarten op 1. Ze heben ieder 512mb, samen 1 gig, maar uiteindelijk kan er maar 512 gebruikt worden, dus is meer marketing en kijk, ik heb 1 gig videokaart:D

Waarom kan er maar 512 gebruikt worden? Als een spel meerdere graka's ondersteunt dan moet je toch je volledige 1 gb kunnen gebruiken???

Terug
Naar boven