AndroidHealthClinic

extra!!!!!

heavy8

Novice
Waardering
0
hallo

bij een kuur zit ik te twijfelen of ik nog een extra testobooster zou nemen en eventueel een heavy gainer om goed in massa bij te komen,en eventueel creatine,gebruik enkel deca momenteel gedurende 6weken maar door mijn werk weinig tijd om te eten en dacht daarom aan eventueel mutant mass of dergelijke

mvg:D:D:D

omg....

hallo

bij een kuur zit ik te twijfelen of ik nog een extra testobooster zou nemen en eventueel een heavy gainer om goed in massa bij te komen,en eventueel creatine,gebruik enkel deca momenteel gedurende 6weken maar door mijn werk weinig tijd om te eten en dacht daarom aan eventueel mutant mass of dergelijke

mvg:D:D:D

Wat een ramp.
- geen optimale voeding
- Deca voor 6 weken te kort
- Waarom geen test erbij, libido problemen
:eek:

mmmmm dat wordt een lekkere decadick.....been there done that

summertime denk?

Een betere optie is om jezelf eens flink te verdiepen in de materie en dan pas vragen gaan stellen. Geloof me.. doe het..

haha omg een dwaas woo niet normaal gewoon spuit erin en minder gaan eten zal echt goed helpen, maar ach je hebt het geprobeerd
:roflol:

Stop je kuur maar, lijkt me verstandiger..

Zonder (vr)eten ga je niks winnen met je deca, 6 weken is te kort en deca solo is niet echt een slimme zet.

Suc6

heelgoed bezigg:P

jezus man maak de aas forum rond deze tijd alleen toegankelijk voor members die al tijdje posten. Wordt steeds belachelijker hier...

En dat is dan 33... jesus :(

WTF! de anabolen mode is weer in ons land.
kerel als je zulke dingen post moet je echt wat aan die avartar van je doen.

Terug
Naar boven