Fitness Seller

Extra's tijdens mijn kuur

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Beste mensen,

Na flink wat onderzoek doen heb ik de volgende kuur samen gesteld:

Week 1-5 100 MG OXY P/D
Week 4-17 500 MG Sustanon P/W
Week 5-15 75 MG Trenbolone Ace EOD
Week 15-18 HCG (moet de goede hoeveelheid nog uitvogelen)
Week 20-22 50/100 MG Chlomid

Maar mijn vraag is de volgende:
Hebben jullie tips wat ik naast mijn kuurtje erbij moet nemen? Dingen zoals glutamine, zink, etc.
En in welke hoeveelheden en waarom.
Ik wil het maximale uit mijn kuur halen.
Mijn voedingsschemais in mijn ogen perfect. Ik hoef alleen maar de cal's te verhogen.

Groeten en alvast bedankt...

Beste mensen,

Week 1-5 100 MG OXY P/D

Hebben jullie tips wat ik naast mijn kuurtje erbij moet nemen? Dingen zoals glutamine, zink, etc.
Mijn voedingsschemais in mijn ogen perfect. Ik hoef alleen maar de Calorie's te verhogen.

week 1-4 oxy 100mg ed
week 1-10 sustanon (ik zou zelf prop nemen aangezien je al eod moet zetten ivm tren-a)
week 1-8 tren-a 75mg eod

zo zou ik het doen om maximale synergie te hebben tussen de gebruikte spullen

post je dieet in het daarvoor bestemde forum en laat hier een link achter zodat we zelf kunnen beoordelen of het echt zo goed is al jij denkt. niet om je af te zeiken maar vaak denken mensen dat ze goed eten maar schort er een hele boel aan, en dat zou zonde zijn met de kuur die je gaat doen.

-rodge

Beste mensen,

Week 1-5 100 MG OXY P/D

Mijn voedingsschemais in mijn ogen perfect. Ik hoef alleen maar de Calorie's te verhogen.

Waarom kies je voor de Oxy? Als je toch met korte esthers gaat werken zou ik het zo doen als Rodge. Heb je een speciale reden waarom je de Chlomid boven de Nolva verkiest. Ken je de bijwerkingen van Chlomid?
Succes....

de keuze voor oxy begrijp ik wel aangezien het z'n werk doet buiten de androgeen receptor om en toch een dht is, heb je iets uit alle 3 de aas groepen en die hun werk doen op een andere manier.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Heren,

thanks voor jullie reacties so far.

Hier is de link naar mijn voedingschema:
Mijn lekkere bulk schema.

Ik hou het op de aangegeven hoeveelheden.
Maar ik wil vooral weten wat ik er allemaal bij kan nemen om het zo optimaal mogelijk te maken.

Groeten...

Hallo Heren,

thanks voor jullie reacties so far.

Hier is de link naar mijn voedingschema:
Mijn lekkere bulk schema.

Ik hou het op de aangegeven hoeveelheden.
Maar ik wil vooral weten wat ik er allemaal bij kan nemen om het zo optimaal mogelijk te maken.

Groeten...

Ik ga als supplementatie Magnesium, Calcium en Zink bijnemen (kan je in één tablet krijgen), Vitamine B-complex en aminozuren (Arginine en Ornithine). En verdubbel mijn dagelijkse portie fruit.
Hoop dat je er iets mee kan.
En natuurlijk de dagelijkse shakes niet vergeten.

Ik ga als supplementatie Magnesium, Calcium en Zink bijnemen (kan je in één tablet krijgen), Vitamine B-complex en aminozuren (Arginine en Ornithine). En verdubbel mijn dagelijkse portie fruit.
Hoop dat je er iets mee kan.
En natuurlijk de dagelijkse shakes niet vergeten.

Wat is je reden eigenlijk om die spullen erbij te nemen????
Ben gewoon nieuwschierig en het is natuurlijk altijd leerzaam..

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom kies je voor de Oxy? Als je toch met korte esthers gaat werken zou ik het zo doen als Rodge. Heb je een speciale reden waarom je de Chlomid boven de nolvadex verkiest. Ken je de bijwerkingen van Chlomid?
Succes....

Waarom Chlomid???
Omdat ik iets nodig heb om mijn ballen weer op normale grote te krijgen en er dus voor te zorgen dat mijn lichaam weer zelf Testosteron gaat aanmaken en de aanmaak van cortisol te verminderen.

Heeft iemand een betere suggestie???

Dat doet nolvadex toch ook

Extra's? Er zijn zo veel leuke dingen:

- 2 tot 4 weken prime vooraf
- creatine (ethyl ester) 6-10 gr/dag
- B12 depot 1000 mcg EOD
- IGF-1 50 mcg PWO EOD(aan het einde van je kuur en in de nakuur)
- Insuline 8-10 IU PWO (voor 4 weken, als je er genoeg kennis over hebt)

Extra's? Er zijn zo veel leuke dingen:

- 2 tot 4 weken prime vooraf
- creatine (ethyl ester) 6-10 gr/dag
- B12 depot 1000 mcg EOD
- IGF-1 50 mcg PWO EOD(aan het einde van je kuur en in de nakuur)
- Insuline 8-10 IU PWO (voor 4 weken, als je er genoeg kennis over hebt)

pwo???

Waarom Chlomid???
Omdat ik iets nodig heb om mijn ballen weer op normale grote te krijgen en er dus voor te zorgen dat mijn lichaam weer zelf Testosteron gaat aanmaken en de aanmaak van cortisol te verminderen.

Heeft iemand een betere suggestie???

Als je ballen erg klein worden tijdens de kuur neem je HCG. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Nolva in de nakuur omdat dit mg voor mg sterker is en minder bijwerkingen dan Chlomid...

Niet klagen en gewoon nolvadex nemen het heeft minder bijwerkingen dus dat is alleen maar positiever. Zoals jp al zegt neem je HCG tijdens je kuur zodra ze beginnen te krimpen.

Ik neem altijd de nodige BCAA`s, Glutamine, Taurine, Whey, Vitaminen en mineralen(vooral zink), Omega 3,6,9 en Melkdistel.

Vooral omega 3 is belangrijk geeft androgenen minder kans bij de prostaat voor zover ik heb begrepen, en het maakt androgenen effectiever.

Terug
Naar boven