XXL Nutrition

Extreem gevoelig voor gyno

Rizzla

Cool Novice
Waardering
0
Hi

Een maat van mij is hyper gevoelig voor gyno. Hij heeft ze al eens laten uithalen, maar nog steeds bliijven ze terug komen. Hij gebruikt wel nolvadex zegt hij, maar volgens mij niet goed. Ook in de bulk als hij te veel vettigheid eet worden zijn tepels al gevoelig zonder zelfs aan de roids te zitten!! Je kunt je dan inbeelden hoe het dan is tijden een kuur.

Wat denken jullie ervan? Is er daar iets aan te doen? Hij gaat binnenkort een 20 weken lange HGH kuur starten, en zou graag willen dat dit opgelost is om zich 100% te concenteren op zijn komende kuur.

Hij is 31, 92 kilo, 1m75, bf van 15% ongeveer

Beleefde groeten

Rizzla

letro op 2,5 mg ED en bouw langzaam af tot de juiste dosis

naast letro kan ie ook bromocriptine/dostinex nemen als ie ook last heeft van lactatie...

HGH heeft trouwens ook erg negatieve invloed op gyno....HGH -> IGF .... en IGF is eigenlijk de oorzaak van gyno...Natuurlijk moet wel heel de mix van oestro, prog, prolactine, test aanwezig zijn....maar IGF speelt hier de cruciale rol in....als je de oestro/prol/prog onderdruk is er trouwens nix aan de hand...een dopamine agonist zoals bromo kan hierbij ok zijn..

letro zou in eerste instantie, in dit geval, wel goede optie zijn...

Ik heb zelf lichte gyno bij mijn linker borst. Laatst heb ik een kuur met o.a. test enanthaat en IGF gehad en de gyno is bij mij niet of nauwelijks toegenomen. Wel was het licht gevoelig. Het is mijn planning om het in iedergeval voor februari eruit te laten halen. Voordat had ik nog een kuurtje gepland met HGH en test, tren en IGF. Maar als ik dit zo lees kan ik dat beter na die operatie doen. Bij mij is die gyno overigens niet door de roids onstaan maar hoogst waarschijnlijk door langdurig tribulus gebruik. Ja ja.

naast letro kan ie ook bromocriptine/dostinex nemen als ie ook last heeft van lactatie...

HGH heeft trouwens ook erg negatieve invloed op gyno....HGH -> IGF .... en IGF is eigenlijk de oorzaak van gyno...Natuurlijk moet wel heel de mix van oestro, prog, prolactine, test aanwezig zijn....maar IGF speelt hier de cruciale rol in....als je de oestro/prol/prog onderdruk is er trouwens nix aan de hand...een dopamine agonist zoals bromo kan hierbij ok zijn..

letro zou in eerste instantie, in dit geval, wel goede optie zijn...

ga je je dan niet depri voelen?

Hi

Een maat van mij is hyper gevoelig voor gyno. Hij heeft ze al eens laten uithalen, maar nog steeds bliijven ze terug komen. Hij gebruikt wel nolvadex zegt hij, maar volgens mij niet goed. Ook in de bulk als hij te veel vettigheid eet worden zijn tepels al gevoelig zonder zelfs aan de roids te zitten!! Je kunt je dan inbeelden hoe het dan is tijden een kuur.

Wat denken jullie ervan? Is er daar iets aan te doen? Hij gaat binnenkort een 20 weken lange HGH kuur starten, en zou graag willen dat dit opgelost is om zich 100% te concenteren op zijn komende kuur.

Zij is 31, 92 kilo, 1m75, bf van 15% ongeveer

Beleefde groeten

Rizzla

;) j/k

Is het compleet weghalen van de klieren misschien een optie?

Hey Klaas,

Wat is de normale dagelijkse dosering van bromocriptine?

bromo kan wel narige sides hebben zoals honger onderdrukking....wordt normaal gesproken tussen 1-2.5mg ED genomen....moet wel opgebouwd worden om te kijken wanneer je sides krijgt.,..

Klierweefsel cq borstweefsel kan weer terugkomen nadat het verijderd is. Niet-aromatiserende "supplementen" ;) hebben niet zo'n sterk androgeen effect.

Greetz

lijkt me een ramp

• Topic Starter Topic Starter
Van letro heb ik nog nooit gehoord. Is dat te combineren in een HGH kuur, zal dat dit de kuur iet in het gedrang brengen?

Letro is als ik het goed heb hetzelfde als femara. Ik ben er idd ook nieuwsgierig naar of de letro de HGH nadelig kan beïnvloeden? Is het zo dat anti oestrogenen slechts de natuurlijke productie van IGF verminderen maar dat het toegediende IGF wél zijn werking laat doen? En heeft de HGH in je lichaam al een werking/functie voordat het in de lever wordt omgezet naar IGF? Dan bedoel ik dus het aan maken van nieuwe spiercellen en vetverbranding. Of is dat weer een gevolg van de IGF?

Letro is als ik het goed heb hetzelfde als femara. Ik ben er idd ook nieuwsgierig naar of de letro de HGH nadelig kan beïnvloeden? Is het zo dat anti oestrogenen slechts de natuurlijke productie van IGF verminderen maar dat het toegediende IGF wél zijn werking laat doen? En heeft de HGH in je lichaam al een werking/functie voordat het in de lever wordt omgezet naar IGF? Dan bedoel ik dus het aan maken van nieuwe spiercellen en vetverbranding. Of is dat weer een gevolg van de IGF?
HGH heeft direct invloed op de vetcellen, daarnaast reguleert het ook nog eens velen andere hormonen in het lichaam....maar voor de echte spiergroei ervan is igf toch wel de belangrijkste factor...

En IGF kan zijn werking toch niet goed doen als je een anti oestrogeen middel gebruikt?

zou femara wel voor de kuur beginnen. heeft toch wel enkele tientallen dagen nodig om op een mooi werkzaam nivo te zitten. nadeel is wel dat impotenties kunnen optreden door gebrek aan oestrogeen ed

Terug
Naar boven