MuscleMeat

Extreem gevoelig voor gyno

It also lasts quite a long time in your body,but takes awhile to get going& Letrozole (Femara) has a whopping 2-4 day (!) ½ life, and you need to take Letrozole (Femara) for 60 days to get a steady blood plasma level (8).
Clin Cancer Res. 2003 Jan;9(1 Pt 2):468S-72S.).

impotentie:
An effective dose of Letrozole (Femara) is .25-.5mg/day (I use .25mgs/day), but be forewarned, if you go over that amount, it can kill your coïtus drive. Also worth noting is that there´s a rebound effect on your estrogen when you come off Letrozol. Maximum inhibition of the aromatase enzyme has been found to happen at doses as low as 100mcg! (2)

noot: J Clin Endocrinol Metab. 1995 Sep;80(9):2658-60.

vraag is verder of de desbetreffende persoon aan de sth, igf ed moet gaan. het nemen van anti-e's tijdens dat soort kuren doet een gedeelte van de werkzaamheid van de sth teniet. sth heeft nl nogal sterioden nodig die om kunnen zetten in oestrogeen voor optimale werking

ben zelf ook nogal gyno gevoelig en nam afgelopen kuur t volgende:
20mg nolva ed
1mg ari eod
50mg provi ed
desondanks toch last van gyno. dus bepaalde kuren zou ik niet snel doen.

ja klopt dat las ik ook. Gelukkig had ik tijdens mijn vorige kuur geen last van gevoelige tepels. Alleen aan de linkerkant waar ik die gyno heb was heel licht gevoelig. Na de kuur heb ik 3 weken alleen nolvadex gebruikt. De gyno was niet toegenomen, althans ik kon het niet zien.

Laatst bewerkt:
Dat armidex je coïtusdrive op nivo nul zet heb ik zelf ondervonden, heb in mijn vorige kuur die eind julie eindigde, 1mg arimidix genoemen EOD, en ik moet zeggen dat ik nog altijd last heb van mijn libido. Ik ben nu bezig met tetstoboosters, tribilus en ZMA. Hopelijk dat dit de boel beetje gaat herstellen.

Dit even terzijde :)

Terug
Naar boven