Fitness Seller

Breaking News Extreem rechts wint terrein..

aangezien je sarcasme niet begrijpt;
in dit topic beweer je dat meer extreem rechts een verontrustend signaal is, en in het andere stem je ervoor om alle buitenlanders te deporteren en/of afschieten.
sterke logica

• Topic Starter Topic Starter
in dit topic beweer je dat meer extreem rechts een verontrustend signaal is, en in het andere stem je ervoor om alle buitenlanders te deporteren en/of afschieten.
sterke logica

Ik begrijp je wel degelijk, maar kennelijk kun jij geen onderscheid maken tussen serieuze en niet serieuze posts :rolleyes:

In slechte tijden wint altijd een bepaalde groepering in aanzien. Kijk maar eens naar Griekenland....

Laatst bewerkt:
Extreem nooit goed zowel links als rechts

Och, rechts wint altijd meer zielen voor zich in economische klote tijden. Ik zou zeggen: investeer in onderwijs en geef al die etterbakken ritalin!

Hoezo vinden we dit erg? Ik dacht dat iedereen hier PVV stemt.

This is the moment, people around the world have been waiting for.
LIVE from France, Europe, finally people who dare to stand up against Muslims.

Héhé, kan niet wachten tot we hier Griekse taferelen krijgen van de Gouden Dageraad :)

Nja, het is wel een charismatische man voor bepaalde kringen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een Godwin is nooit ver weg.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 21:48 ----------

strache600.jpg

sterke logica

Punjab just got owned.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 07:00 ----------

This is the moment, people around the world have been waiting for.
LIVE from France, Europe, finally people who dare to stand up against Muslims.

Héhé, kan niet wachten tot we hier Griekse taferelen krijgen van de Gouden Dageraad :)

Jij steunt dus de acties van Gouden Dageraad? Ofwel ben je niet goed op de hoogte wat deze groepering doet, ofwel ben je een zeer verwerpelijk iemand.
Ongelooflijk.

Laatst bewerkt:
Flag-TheSouthWillRiseAgain.jpg

YEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Terug
Naar boven