Fitness Seller

extreme jeuk niet normaal meer

• Topic Starter Topic Starter
ja voltaren K is gewoon diclofinac,wat gedosserd is op 25mg.Hoger krijg je alleen voorgeschreven van een arts.75mg is gewoonweg slecht voor je

bedankt krieltje, ik denk dat het idd die dicofinac was... vandaag de geheledag niet ingenomen en ik heb vrijwel geen erge jeuk

ok gozer suc6

Weer wat geleerd :D

ik heb ook vreselijke jeuk gehad in me eerste kuur 500 test e e/w

kreeg het ook steeds erger maar was vooral de eerste 10 minuten van het trainen, wanneer ik eenmaal zweet is het zo weer over maar de eerste 10 minuten was altijd een hel, zelfs als ik ging rukken en me hart ging iets harder pompen kreeg ik ook onwijze jeuk moest er af en toe mee stoppen was erg irritant :D

ben gewoon verder gegaan met me 12 weken kuur en daarna nergens meer last van gehad.

succes

ok ik ben al anderhalfe dag zonder diclofenac maar wat net gebeurde..damn
zat gewoon lekker achter de pc.. tot ik opeens een jeuk aanval aan me benen kreeg.. ergste van al die andere dagen.. de jeuk deed zo een pijn dat ik moeite had met lopen.. kon niet opbouden met jeuken

ben onder de douche gesprongen bijna een kwartier met koud water eruit gekomen jeukte nogsteeds...met zwitzalf ingesmeert...jeukte nogsteeds.. toen bijna een halfe potje talk poeder overheen gesmeert...en nu is het minder

Heb het zelf ook gehad...erg irritant weet nog steeds niet wat het was.

een anti-allergicum heeft voor mij geholpen
Xyzall, als ik me goed herinner

anti histamine bedoel je bro?

Ik heb ook vreselijke jeuk op mijn testkuur ;-)

klopt, antihistaminicum is het juiste woord
wordt oa voorgeschreven aan mensen met hooikoorts

bedankt allemaal voor de reacties, zit inmiddels aan de desloratadin
1x 5mg (soms 2x 5mg) en het lijkt goed te helpen

ok suc6 verder

Ik heb ook een keer last van extreme jeuk gehad over mijn hele lijf ,die jeuk aanvallen kwamen zo op spelen , en konden ook zo weer weg zijn. Dat kwam bij mij door de clomid.
alergische reactie kreeg ik er van.
Ik weet niet of je clomid gebruikt , maar mij komt je verhaal bekend voor!

Sterkte

Terug
Naar boven