spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Eindelijk! na dagen downloaden heb ik dan eindelijk het spel F.E.A.R binnen
Alles gaat goed en ik bekijk de bestanden en het blijkt een .daa bestand te zijn
Nou dus zoeken op google en PowerIso gevonden die het bestand ''extract''
Nou bestand ''extract'' en sla ik de drie F.E..A.R bestanden in drie verschillende mappen genaamd F.ear1 fear 2 enzv
Doordat dat ik de bestanden heb ''uitgepakt'' kan ik setup gewoon zo openen en voer de serial in.
Setup begint en het ding begint met installeren, totdat hij deze foutmelding aangeeft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nou ik dus als een gek klikken op de browse knop en alle mappen uitproberen maar niks helpt
Dit zijn de uitgepakte mappen btw
Iemand die mij aub kan helpen
om dit gruwelijke spel te spelen
Meerdere karma rondjes voor de almachtige probleemoplosser
Alles gaat goed en ik bekijk de bestanden en het blijkt een .daa bestand te zijn
Nou dus zoeken op google en PowerIso gevonden die het bestand ''extract''
Nou bestand ''extract'' en sla ik de drie F.E..A.R bestanden in drie verschillende mappen genaamd F.ear1 fear 2 enzv
Doordat dat ik de bestanden heb ''uitgepakt'' kan ik setup gewoon zo openen en voer de serial in.
Setup begint en het ding begint met installeren, totdat hij deze foutmelding aangeeft
Nou ik dus als een gek klikken op de browse knop en alle mappen uitproberen maar niks helpt
Dit zijn de uitgepakte mappen btw
Iemand die mij aub kan helpen
om dit gruwelijke spel te spelenMeerdere karma rondjes voor de almachtige probleemoplosser