AndroidHealthClinic

F.E.A.R The cry for help...

spiertje16 zei:
Ik denk eerlijk gezegd dat het ook komt doordat ik me comp al anderhalf jaar niet gereboot heb en hij nu ook tijdens het I netten aardig sloom begint te lopen

Nou ja dat kan het wel zijn idd ik heb met BF zelfs lag. en heb een ati 9200pro kaart. maar moet hem ook weer eens even opschonen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, enige probleem is dat je dan ALLES verliest en weer helemaal opnieuw moet beginnen met downlaoden:(

Je kan alles wat je wilt toch even op DVD branden als je een dvd brander hebt? Gewoon je savegames en spellen eventjes branden. Format c: zal echt wel helpen :D

Als je er echt niet aan wilt, defragmenteer je schijf een paar keer, zorg dat je de nieuwste drivers hebt en schakel zware applicaties uit tijdens het gamen.

Gewoon een extra (externe) harde schijf kopen en daar je shit even parkeren.

ik heb het al uitgespeeld... was wel mother****ing eng echt waar... zelfs IK scheet in mn broek..was toen alleen thuis.. heletijd achter me om kijken hahahaha crazy shit.

SageFrancis zei:
ik heb het al uitgespeeld... was wel mother****ing eng echt waar... zelfs IK scheet in mn broek..was toen alleen thuis.. heletijd achter me om kijken hahahaha crazy shit.

watje :p :o :D

haha en dan toch FEAR spelen. is houd niet van schrik spellen.. doe mij maar een oorlog game of zo. is soms al eng zat.

marc181982 zei:
Zet je AA maar eens lager , en download van http://downloads.guru3d.com/ de Videocards - NVIDIA Forceware (Modified) drivers maar es eens , scheelt nog wel eens

Sorry bro, maar wat is AA?
En als ik op NVIDIA Forceware (Modified) klik krijg ik een lijstje met tientallen andere dingen die ik kan aanklikken, welke daarvan moet ik hebben?

jordy zei:
Gewoon een extra (externe) harde schijf kopen en daar je shit even parkeren.

Lol, voor een format even een externe HD van 200 euro kopen? Kan je beter 2 dvd's branden á 30 cent per stuk.

spiertje16 zei:
Sorry bro, maar wat is AA?
En als ik op NVIDIA Forceware (Modified) klik krijg ik een lijstje met tientallen andere dingen die ik kan aanklikken, welke daarvan moet ik hebben?
Anti Alliasing ofzo wat/...

Ik heb er alleen maar profijt van gehad, zal dat topic zo echter lezen, tnx. :)

Ok, optimized drivers zijn niet nodig mits je zelf settings gaat veranderen via bijv. RivaTuner. Dat is het enige wat die optimized drivers in principe doen, eea aan/uit zetten in je registry.

Dus als ik binnenkort zelf FEAR ga spelen (de prijs zakt al) download en install ik lekker toch de laatste omegadriver. ;)

Laatst bewerkt:
De prijs is erg gezakt, dus toch zojuist maar even besteld bij bol.com voor een kleine 30,-.

Nu kijken of ik hem meteen morgen al ga spelen of wacht totdat ik mijn nieuwe 19" TFT binnen heb (Samsung 930BF).

Hey mister j
Er staat als ik die driver installeer dat de stuurprogamma ouder is dan de stuurprogammas die ik nu heb
Moet ik het dan nog steeds installeren???

OMG VUIL ENG k*tSPEL:mad:
kreeg net de schock van me leven damn...
Ik stond op een trap en wou naar de beneden klimmen, maar net voordat je naar beneden klimt draai je je om, om goed naar beneden te klimmen
In die ene 2 seconde zie je dat enge kleine meisje RECHT voor je gezicht te zien !!!!
En dan sta je aan beneden aan de trap doemt er NOG een keer zo een enge vent op:hair:

spiertje16 zei:
OMG VUIL ENG k*tSPEL:mad:
kreeg net de schock van me leven damn...
Ik stond op een trap en wou naar de beneden klimmen, maar net voordat je naar beneden klimt draai je je om, om goed naar beneden te klimmen
In die ene 2 seconde zie je dat enge kleine meisje RECHT voor je gezicht te zien !!!!
En dan sta je aan beneden aan de trap doemt er NOG een keer zo een enge vent op:hair:

:roflol: hahaha. Leuk spel he?

Nee, ik schrok me weer de t*ring van rare ninjas die opeens voor je neus verschijnen en weer snel verdwijnen
Maar het blijft wel verslavend...:o

Terug
Naar boven