MuscleMeat

fast food

Ach 1 x in de zoveel tijd kan wat fast food geen kwaad.
Even je maag/darm stelsel weer een nieuwe prikkel geven;)

Laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal geen pro's, dus af en toe zondigen moet kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Sportfood.nl zei:
Ach 1 x in de zoveel tijd kan wat fast food geen kwaad.
Even je maag/darm stelsel weer een nieuwe prikkel geven;)

Laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal geen pro's, dus af en toe zondigen moet kunnen.

Zo denk ik er ook over idd.. ik heb geen eens een eetschema ofzo maar ik ben niet zo een fan van fastfood opzich en hou niet van vettig eten enzo... en let er wel een beetje op als ik bij de Mac sta bijvoorbeeld.. maar dit is meer voor de mensen op dit board die aspiraties hebben om pro te worden :D :D maar verder ben ik het 100 % met je eens..

Ik eet die troep niet meer, werd er depri van toen ik het een week aan een stuk elke dag at.

Af en toe zondigen moet kunnen. :)

• Topic Starter Topic Starter
He zwervers.. het gaat hier niet om het feit of jullie wel of niet zondigen of fast food eten.. dit is een informatief linkje over fast food voor de mensen die het wel eten..

hier moet je dingen posten als

"he tof Socrates,, hier was ik al jaren opzoek"

"Socrates.. jij bent echt mijn redder.. eerst komt GOD (of allah voor sommigen) en dan kom jij"

"Socrates.. dit is echt de beste post die ik hier in tijden heb gelezen"

:D :D :D :D

Socrates, eindelijk eens een nuttige post van jou! ;)

Socrates zei:
He zwervers.. het gaat hier niet om het feit of jullie wel of niet zondigen of fast food eten.. dit is een informatief linkje over fast food voor de mensen die het wel eten..

"Socrates.. jij bent echt mijn redder.. eerst komt GOD (of allah voor sommigen) en dan kom jij"

Zeer informatief stukkie. Ik ga regelmatig naar de kentucky fried chicken en die gegrillde kipburgers zijn toppie en niet het slechtste :P

Remember, most people eat a sandwich, a side item like fries, and a shake or a Coke! Treadmill Time = INFINITY!

Het wordt wel leuk gebracht.

je kunt bijv beter naar burger king gaan, dat is namelijk geen junkfood, zegt Vince

Moved naar voeding.

Socrates zei:

:D :D :D Strak bezig kerel!
Echter, verzaken doe ik nooit! (wél handige info though!)

Burger King Original Double Whopper W/ Cheese

Calories 1060 Tredmilltime 97 Minutes

Holy shit!

Die grote boze n*ger op je avater weet ook wat junken is. Elke week at hij drie pizza's of zo.. :D

Ontopic: ik eet meestal een broodje kip tijdens het uitgaan. Mocht ik ergens heen gaan waar ze het niet hebben gaat er een reepje mee.

Offtopic: verdomd goeie link Soc, wat moeten we zonder jou...

:D

Interessant, maar hebben we die producten ook in NL?

Wat is een Chicken McGrill dan bijv. ?

Ik kan persoonlijk geen "neen" zeggen tegen een Big-Mac. kh?prot?vet?

Google is uw vriend: zoek op "kcal Big Mac eiwit vet"

BigMac
Kcal 590,00
eiwit 24,00
kh 47,00
vet 34,00 (verzadigde troep) :eek:

Socrates zei:

Socrates, jij bokkelul, ik zit in de cut:mad:

Terug
Naar boven