XXL Nutrition

fast food

bijna elke dag neem ik wel iets wat 'niet mag'.
Gister een hamburger, vandaag appelkruimeltaart en kroepoek. Hangt ook een beetje van je lichaamstype af, maar in principe is het eerder iets positiefs dan iets negatiefs lijkt me.

Verder een nutteloze link, doei dikke Socrates!

Oh ja: Socrates you are my hero!

karma please :D

Niks mis met fastfood in de bulk. :)

boogie zei:
bijna elke dag neem ik wel iets wat 'niet mag'.
Gister een hamburger, vandaag appelkruimeltaart en kroepoek. Hangt ook een beetje van je lichaamstype af, maar in principe is het eerder iets positiefs dan iets negatiefs lijkt me.

Verder een nutteloze link, doei dikke Socrates!

LOL :D

Waarom word er op macdonalds.nl bij de voedingswaarde tabel alleen gesproken over de kh/vet waardes in hun producten en niet eiwit? Weet iemand een complete tabel te vinden?

En ze praten niet over 100gram, maar de voedingswaarde per product, zo kan je niet vergelijken..

Ergens een tabel met per 100gram van een product + eiwitten?

Ook zie ik net dat ze niet al hun producten erop hebben staan, alleen het standaard ass.

ik moet eerlijk zijn ik heb dit weekend flink lopen schaften gewoon 2 dagen mac hahahah

zn heerlijke vette mannenburger geval 2x mc chicken 2x en een kip 9 en dat was mijn weekendje mac

zo dat word morgen de gehele dag cardio :D NOT

Hebben ze in Nederland trouwens ergens de A&W? In Indonesië ging ik er regelmatig naar toe. Daar hadden ze Chicken Burgers met kipfilet en Fish burgers met koolvis en broodjes waar wat oatmeal in zit.
Heerlijk. Zie hem trouwens ook niet op de link staan, dus in Amerika ook niet bekend wss.

In Nederland neem ik soms wel eens een burger bij de Mac, Chicken of Big zonder de mayo/saus.

nijntje zei:
Waarom word er op macdonalds.nl bij de voedingswaarde tabel alleen gesproken over de kh/vet waardes in hun producten en niet eiwit? Weet iemand een complete tabel te vinden?

En ze praten niet over 100gram, maar de voedingswaarde per product, zo kan je niet vergelijken..

Ergens een tabel met per 100gram van een product + eiwitten?

Ook zie ik net dat ze niet al hun producten erop hebben staan, alleen het standaard ass.
http://www.mcdonalds.com/app_controller.nutrition.index1.html

Terug
Naar boven