AndroidHealthClinic

Fat burners

Murdock

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
94kg
Ik heb een vraag over Fat burners.
Bestaan deze ook in poedervorm?
Ik heb namelijk vrij veel moeite om pillen te kunnen slikken. meestal spuug ik ze meteen weer uit en das beetje zonde.
Grote pillen/capsules begin ik niet eens aan.

Anders neem ik gewoon Groene thee

alvast bedankt.

Innemen met veel water en voor je de pil neemt een slok nemen.
Hier had ik ook altijd moeite mee met pillen innemen.

Waarom fatburners? Is je voeding wel ok?

cardio en een goede voeding is de perfecte burner... kvind fat burners maar nx

Voor het trainen neem ik synefrine extract poeder. Geeft een lekkere energie en uithouding.

• Topic Starter Topic Starter
Probeer zo gezond mogelijk te eten.
ontbijt en middag eten bruin/volkoren brood met pindakaas en kaas

avondmaaltijd heb ik niks over te zeggen helaas maar bijna altijd wel groente met vlees en aardappelen

tussendoor altijd stuk fruit
en s'avonds bakje magere yoghurt.
Sinas en cola drink ik bijna nooit meer, alleen aanmaak siroop.
voornamelijk drink ik melk

Probleem is dat aankomen bij mij in de familie razendsnel gebeurt maar afvallen niet.
De reden hierachter is mij een raadsel.

Probeer zo gezond mogelijk te eten.
ontbijt en middag eten bruin/volkoren brood met pindakaas en kaas

avondmaaltijd heb ik niks over te zeggen helaas maar bijna altijd wel groente met vlees en aardappelen

tussendoor altijd stuk fruit
en s'avonds bakje magere yoghurt.
Sinas en cola drink ik bijna nooit meer, alleen aanmaak siroop.
voornamelijk drink ik melk

Probleem is dat aankomen bij mij in de familie razendsnel gebeurt maar afvallen niet.
De reden hierachter is mij een raadsel.

zo een raadsel vind ik het niet als ik je voeding zie. Zie weinig goede maaltijden.
Probeer eerst eens 3 maanden lang strict een goed voedingspatroon aan te houden gecombineerd met krachttraining en cardio. Wedden dat je dan geen fatburners nodig hebt?

Als je snel dik wordt vermijd die siroopjes, yoghurt, kaas en zelfs pindakaas maar en eet veel groenten om een 'vol' gevoel te hebben, maar wel wel laag in kcal te blijven. Eet vooral veel mager vlees/vis (ook vette vis) en weinig koolhydraten

zo een raadsel vind ik het niet als ik je voeding zie. Zie weinig goede maaltijden.
Probeer eerst eens 3 maanden lang strict een goed voedingspatroon aan te houden gecombineerd met krachttraining en cardio. Wedden dat je dan geen fatburners nodig hebt?

Als je snel dik wordt vermijd die siroopjes, yoghurt, kaas en zelfs pindakaas maar en eet veel groenten om een 'vol' gevoel te hebben, maar wel wel laag in kcal te blijven. Eet vooral veel mager vlees/vis (ook vette vis) en weinig koolhydraten

hmm, dacht dat het wel een aardig eetpatroon was.
blijkt maar dat zelfs na het rondlezen hier ik nog steeds weinig snap van voeding.
Heb wel de makkelijkste sport uitgekozen.
siroop neem ik al steeds minder.

Klote is dat ik door de fouten die ik heb gemaakt met hardlopen moeite ermee heb en ook compleet geen zin meer in heb.
krijg er ook vaak hoofdpijn van.
crosstrainen doe ik wel regelmatig maar meer 45 min lang op een gemiddeld tempo.

hmm, dacht dat het wel een aardig eetpatroon was.
blijkt maar dat zelfs na het rondlezen hier ik nog steeds weinig snap van voeding.
Heb wel de makkelijkste sport uitgekozen.
siroop neem ik al steeds minder.

Klote is dat ik door de fouten die ik heb gemaakt met hardlopen moeite ermee heb en ook compleet geen zin meer in heb.
krijg er ook vaak hoofdpijn van.
crosstrainen doe ik wel regelmatig maar meer 45 min lang op een gemiddeld tempo.

je kan ook hiit doen, en fatburners hebben maar een minimale effect, goede voeding en training is de beste fat burner

Krachttraining 3-keer in de week en na de krachttraining 30-45min cardio doen (roeien, fietsen, crosstrainer, lopen, rennen... maakt niet uit)

Krachttraining 3-keer in de week en na de krachttraining 30-45min cardio doen (roeien, fietsen, crosstrainer, lopen, rennen... maakt niet uit)
Ik doe meestal op de niet train dagen cardio. hebben thuis crosstrainer.
bijv maandag sport
dinsdag cardio
woensdag sport
etc.

vaak ben ik te afgemat na het trainen om nog is op dat ding te gaan of de sportschool gaat dicht.
overigens eet ik geen maaltijden of suikers 1,5 voor ik cardio ga doen.
ergens gelezen dat je dan meer de vetreserves aanpakt.

Probleem is dat ik niet weet wat echt goede voeding is. dacht dat pindakaas vanwege de ?gezonde vetten? goed voor je was.

Fatburners werken niet (behalve efedrine maar dit is niet vrij verkrijgbaar). Dieet en cardio wel..

Er zijn wel een aantal supplementen die kunnen helpen maar dit is allemaal minimaal en niet het geld waard.

Grtz

Zolang je niet berekent hoeveel kcals je nodig hebt en hoeveel je nu (ongeveer) binnen krijgt is er niks te zeggen over je voeding - ook niet of de pindakaas slecht of goed is.
En dan hebben fatburners al helemaal geen zin.

Zolang je niet berekent hoeveel kcals je nodig hebt en hoeveel je nu (ongeveer) binnen krijgt is er niks te zeggen over je voeding - ook niet of de pindakaas slecht of goed is.
En dan hebben fatburners al helemaal geen zin.

Nee dat is ook weer zo. lijkt me wel lastig om het uit te rekenen. heb wel is bij voeding gekeken maar werd er niet duidelijker op.
straks nog maar keer poging wagen.

straks weer cardio. hoop dat me benen niet gaan mopperen.

Nee dat is ook weer zo. lijkt me wel lastig om het uit te rekenen. heb wel is bij voeding gekeken maar werd er niet duidelijker op.
straks nog maar keer poging wagen.

straks weer cardio. hoop dat me benen niet gaan mopperen.

Kwestie van vaak lezen/dingen uitrekenen, komt t vanzelf wel :), en gewoon terug mopperen dat ze door moeten gaan:p

goedkoop en weinig bijwerkingen: http://www.ergogenics.org/supplement9.html#3

"Combining EGCG with caffeine increased calorie burning by an average 180 calories a day and did not raise pulse rate or blood pressure, making the EGCG-caffeine combo safer than some anti-obesity prescription drugs, say Canadian researchers at Laval University."
Je hebt ongeveer 300 milligram EGCG per dag nodig om af te vallen, aldus Carper. Wat de cafeine betreft, adviseert ze ook niet hoger te gaan dan 300 milligram per dag."

caffeine en groene thee extract zijn beide wel in poedervorm te verkrijgen

Edit: en anders kan je natuurlijk ook capsules kopen, open maken en ergens in fl*kkeren :p

Anders kan je ook caffeine tabletten overwegen. Deze kan je makkelijk kapot maken in je mond en doorslikken met een glas water. :) En het is ook nog eens erg goedkoop.

Caffeine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Bedankt voor de informatie.
Ja de capsules kapot maken daar had ik nog niet aangedacht wel zo gemakkelijk eigenlijk.
Ook de caffeine tabletten lijken een goede keuze zeker aangezien ik een behoorlijk zware opleiding volg kan een verhoogde concentratie ook geen kwaad.

Bedankt voor de informatie.
Ja de capsules kapot maken daar had ik nog niet aangedacht wel zo gemakkelijk eigenlijk.
Ook de caffeine tabletten lijken een goede keuze zeker aangezien ik een behoorlijk zware opleiding volg kan een verhoogde concentratie ook geen kwaad.

Succes! Het zal je zeker bevallen! :)

-Leon

Terug
Naar boven