XXL Nutrition

Gestopt Fat guy tot normale shape

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Hoi dames en heren,
Ik doe hier niet mee om de contest te winnen, maar om mijn fysiek te verbeteren en mijn progressie te laten zien... Deze contest gebruik ik als een stok achter de deur!

Stats:
bw: 110kg s'ochtends zonder kleren
lengte: 1m92
bf: +- 25% schat ik

Methode:
- Afgeleid van het warrior diet:
s'ochtends: vitamine tablet + glas melk
tussendoor: 3 gekookte eieren
tijdens het trainen: - aquarius/AA/ranja
na het trainen:

maaltijd # 1/ # 2) 4-6 sneden brood + pindakaas/kaas of avondeten (ligt aan hoelaat ik train)
maaltijd # 3) chocomel, cashewnoten en/of brood + kaas tot ik genoeg gegeten heb (calorieën aanvullen)

Groetjes, Domie

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

k*t pics maar you get the picture... big fat guy

2wlx0g9.png
 
In. Hoeveel % wil je gaan droppen?
 
In succes met je doelen!
 
alles -20% zou ik blij mee zijn :)
 
In, succes man
 
In... ( suc6 van nog een fatty)
 
Waarom tijdens het trainen die zoete plak rommel?
 
ga eens fatsoenlijk eten man...
hoe kom je ooit aan je eiwitten op deze manier?
 
Wat een prut dieet. Ik weet niet wat een warrior dieet is, maar de naam doet al vermoeden dat een debiel het heeft verzonnen.
Als zoete rommel toch je ding is, kijk dan eens bij Sanne op haar website. Die presteert het ook om te leven op zoete bende en er toch behoorlijk mee in shape te raken. Ze heeft wel slimme recepten verzameld en er zitten tenminste wat essentiele voedingsstoffen in.
 
Wat een prut dieet. Ik weet niet wat een warrior dieet is, maar de naam doet al vermoeden dat een debiel het heeft verzonnen.
Als zoete rommel toch je ding is, kijk dan eens bij Sanne op haar website. Die presteert het ook om te leven op zoete bende en er toch behoorlijk mee in shape te raken. Ze heeft wel slimme recepten verzameld en er zitten tenminste wat essentiele voedingsstoffen in.

+1, echt totaal kansloos.
 
ik heb geen whey en welke zoete rommel? Chocomel is puur omdat ik anders mn calories niet haal, no offense verder, sanne doet het geweldig maar een vrouw van 70kg of whatever moet een stuk minder calories binnenspelen dan ik @ 110kg... Dit was trouwens een voorbeeld, zal er idd het nodige aan verbeteren! Zal elke dag m'n voeding posten!
 
Je gaat wederom voor de high carb, high fat, low protein diet?

AA/Ranja/Aquarius = zoete rommel. Beter gewoon water drinken.

En kcal halen? Je wil juist een kcal tekort hebben. Gewone melk drinken ipv chocomel.

Hoeveel kcal/vet/kh/protein is dit?
 
tuurlijk een kcal te kort maar geen van 1500kcal toch? :P
 
Je gaat wederom voor de high carb, high fat, low protein diet?

AA/Ranja/Aquarius = zoete rommel. Beter gewoon water drinken.

En kcal halen? Je wil juist een kcal tekort hebben. Gewone melk drinken ipv chocomel.

Hoeveel kcal/vet/kh/protein is dit?

anoniem, thnx voor de feedback, ga geen AA ofzo drinken tijdens training... En met kcal behalen bedoelde ik dat ik rond de 3000kcal wil zitten (mijn onderhoud is 4200), maar zelfs daarvoor kom ik vaak al te kort, vandaar de chocomel...

het warrior dieet gaat ervanuit dat je na je training gewoon moet eten tot je verzadigd bent! In principe mag je zelfs pizza etc. eten (als 2e maaltijd in je overeat fase) maar dat ben ik niet van plan!

En ja ik ben redelijk koppig :P
 
Zet nu maar neer wat je echt gaat eten/drinken
 
Zet nu maar neer wat je echt gaat eten/drinken

aan het einde van de dag Ozzy! :D tot nu toe amper iets gegeten, 1 glas melk + vitamine tablet en 200gr. magere kwark, maar had vandaag vrij dus heb geslapen tot 11:00!
 
4200kcal onderhoud? werk je in de bouw ofzo?
 
4/5x sportschool per week en 4x judo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven