Fitness Seller

Fatburner in clean bulk mogelijk?

kiki84

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Ik wil aan de clean bulk beginnen. Ik wil graag wat massa aankomen, maar wil absoluut voorkomen dat ik veel vetmassa (vooral dan rond de buikstreek) bijkrijg.

Is het mogelijk om een fatburner te gebruiken tijdens de clean bulk? Of is dit echt alleen maar nodig in een cut?

Ja maar het gaat geen ene k*t helpen.

Het is harstikke simpel.
Aankomen = meer cal eten dan je nodig hebt
Afvallen = minder cal eten dan je nodig hebt.

Die 0,5 of 1% wat een fatburner gaat uitmaken, staat gewoon totaal in het niets met wat je eet.

Fatburners are Fake and Gay bro.

In de bulk wordt je altijd wat vetter, maar daar heb je dan weer de cut voor omdat vet weer weg te werken.

Succes!

De 'beste fatburners' verbranden aan het einde van de dag misschien 60 kcal meer.
Bulken is ook overrated, gewoon clean eten en je gaint altijd wel is mijn ervaring

Fatburners zijn eigelijk meer bedoeld als je redelijk laag in je VP zit (<10%) om nog net dat laatste setje te geven als je het maximale aan je voeding hebt gedaan.
Maar dan zijn er nog genoeg die zeggen dat het weggegooid geld is.

ja maar het gaat geen ene k*t helpen.

Het is harstikke simpel.
Aankomen = meer cal eten dan je nodig hebt
afvallen = minder cal eten dan je nodig hebt.

Die 0,5 of 1% wat een fatburner gaat uitmaken, staat gewoon totaal in het niets met wat je eet.

+1

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 13:56 ----------

De 'beste fatburners' verbranden aan het einde van de dag misschien 60 kcal meer.
Bulken is ook overrated, gewoon clean eten en je gaint altijd wel is mijn ervaring

178

http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html

Terug
Naar boven