XXL Nutrition

Fatburner / Slapen

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
60
Wie heeft er goede ervaringen met welke fatburner dan ook, en kon tijdens de cycle ook nog gewoon slapen ? Probleem met fatburners is vaak dat je er enorm veel energie van krijgt en daardoor slecht slaapt. Graag jullie ervaringen ;)

Ik drink espresso nog 's avonds op de bank en val daarna makkelijk in slaap, denk dat dat de reden is dat ik van de Stackers4 die ik een half jaar terug heb genomen niet heel veel heb gemerkt (afgezien van de eerst 3 dagen ofzo).

Nog geen ervaring mee, maar met Leanfx, Lean xtreme, Lipotrophin-PM (Allemaal zonder stimulanten) moet het wel lukken denk ik

Gewoon geen fatburners nemen na 16:00 of zo.

Ik gebruik fatburners op het moment (Precision Engineered Fireball liqui-fusion uit de V.S)
Ik neem een dosis bij het ontbijt en een uur voor mijn training die om half 4 start.
Heb zelf wel wat problemen met slapen, maar dat kwam al voor voordat ik aan die sup zat.

Ik moet zeggen dat ik me er wel beter door voel, veel meer energie het enigste nadelige eraan is dat ik alle apparaten in de gym ga onderzweten:rolleyes:

:) Gewoon doorzetten en je lichaam went wel aan de caffeine die erin zit. Je kan dan beter slapen, maar uiteindelijk zal je ook minder merken van de werking. Gaat de dosis weer omhoog en kan je weer niet slapen ;).

als er meer dan 250mg caffeine inzit en ik neem ze na 19u dan slaap ik niet voor 01-02u

• Topic Starter Topic Starter
Oke het is duidelijk wat ik het beste kan doen, maar welke fatburner raden jullie aan ?

gewone cafeine tabs van lipotrex of lipo6x van nutrex heb ik de beste ervaringen mee, lipotrex is te koop bij xxl en lipo6x heb ik via cheapuksupplements gekocht

hyperdrive: ben best tevreden over de resultaten, hoewel ik natuurlijk niet weet in welke mate hyperdrive hier heeft aan bijgedragen(heb natuurlijk ook eten aangepast+cardio)
Werd er helemaal niet energiek van, eerste 2 uur na inname wel wat nerveus

ik heb lipo 6 gehad maar geen problemen mee gehad alleen niet na 7 uur innemen :D

Terug
Naar boven