XXL Nutrition

Fatburner voor buikspieren

Timmos24

Cool Novice
Waardering
0
Hi allemaal

Ik sport al 3 jaar en wil graag wat meer buikspieren, jawel de blokjes. Nu ben ik wel redelijk gespierd en gaat het me allemaal wel goed af maar die buikspieren liggen onder een laagje vet en dat krijg ik er gewoon niet af!

Ik ben bang dat als ik ga afvallen dat ik dan ander, goed vet, verbrand en dat is niet de bedoeling. Nu hoorde ik van een vriend dat er fatburn pillen bestaan die zich speciaal richten op je buik.

Graag zou ik willen weten of er ervaringen zijn en zo ja hebben jullie tips?

Thanks!

:cool:

• Topic Starter Topic Starter
goed vet is vet wat je gebruikt om om te zetten in spieren, slecht vet heb je weinig aan zoals bij je buik :D geef het beestje een naam

ben heel benieuwd hoe je vet om kunt zetten in spieren.

vetzuren kunnen niet omgezet worden in aminozuren (de bouwstenen van eiwit en dus van je spieren) omdat vetzuren geen stikstofatomen bevatten die essentieel zijn voor een aminozuur.

MAW er is geen goed of slecht vet.

misschien in je voeding ja, maar geen opgeslagen lichaamsvet.

en ja er is fatburner speciaal voor bepaalde delen van je lichaam genaamd lipostabiel, maar daar zijn geen goeie verhalen over.

dus gewoon

goeie training
goed eten

dan komt het helemaal goed.

eventueel een goede fatburner of liever gezegd energizer erbij en hupla je gaat blokjes zien.

vergeet ook niet je buikspieren op een goede manier te trainen zodat deze ook zullen groeien en je ze zal zien bij een hoger vet%

kijk voor hoe je buikspieren moet trainen bij de topics van de week. er is 1tje over het trainen van de buikspieren namelijk

ben heel benieuwd hoe je vet om kunt zetten in spieren.

vetzuren kunnen niet omgezet worden in aminozuren (de bouwstenen van eiwit en dus van je spieren) omdat vetzuren geen stikstofatomen bevatten die essentieel zijn voor een aminozuur.

MAW er is geen goed of slecht vet.

misschien in je voeding ja, maar geen opgeslagen lichaamsvet.

en ja er is fatburner speciaal voor bepaalde delen van je lichaam genaamd lipostabiel, maar daar zijn geen goeie verhalen over.

dus gewoon

goeie training
goed eten

dan komt het helemaal goed.

eventueel een goede fatburner of liever gezegd energizer erbij en hupla je gaat blokjes zien.

vergeet ook niet je buikspieren op een goede manier te trainen zodat deze ook zullen groeien en je ze zal zien bij een hoger vet%

kijk voor hoe je buikspieren moet trainen bij de topics van de week. er is 1tje over het trainen van de buikspieren namelijk

Heb je een goede tip voor een eventuele fatburner, een die er niet zorgt voor spierafbraak natuurlijk

Hydroxycut hardcore bijvoorbeeld.

Heb je een goede tip voor een eventuele fatburner, een die er niet zorgt voor spierafbraak natuurlijk

ja je moet kijken naar een energizer niet zozeer fatburner.

venom hyperdrive 3.0 van ALRI
lipo6 van nutrex

schijnen goed te werken.

ik ga de eerste over een tijdje samen met een vriend van me proberen.
kun je nog net iets beter beeld krijgen of het werkt dan wanneer je het alleen doet.

Als je goed rond kijkt zijn er de laatste tijd, aardig wat Topic's geopent omtrent fatburners... zeker omdat toch de zomer er aan komt

tjeck maar rond, hooguit dat je een bladzijde of 1, 2 verder bladert

Gezien maare hoorde dat een groot deel van de fatburners ook aan je spieren gaat vreten enne das net helemaal de bedoeling! maare iig bedankt voor jullie antwoorden!

Hi allemaal

Ik sport al 3 jaar en wil graag wat meer buikspieren, jawel de blokjes. Nu ben ik wel redelijk gespierd en gaat het me allemaal wel goed af maar die buikspieren liggen onder een laagje vet en dat krijg ik er gewoon niet af!

Ik ben bang dat als ik ga afvallen dat ik dan ander, goed vet, verbrand en dat is niet de bedoeling. Nu hoorde ik van een vriend dat er fatburn pillen bestaan die zich speciaal richten op je buik.

Graag zou ik willen weten of er ervaringen zijn en zo ja hebben jullie tips?

Thanks!

:cool:

:stupid:

Dat icoontje betekent dat je het er mee eens bent( wat luke1984 waarschijnlijk niet wist) maar goed er bestaan geen vetburners speciaal voor de buik net zo als dat je geen plaatselijk vet kan verbranden.

xxx

ow in that case... sorry

Dat icoontje betekent dat je het er mee eens bent( wat luke1984 waarschijnlijk niet wist) maar goed er bestaan geen vetburners speciaal voor de buik net zo als dat je geen plaatselijk vet kan verbranden.

xxx

Ik wist wel waar het voor was, maar blijkbaar kan niemand sarcasme waarderen op dit forum...

Yohimbine "beweert" dat het zich richt op de moeilijke vetplaatsen (bv: love handles, buikvet) ... ik zei dan ook wel "beweert" ...

die producten die zoiets beweren zijn ervoor om te zorgen dat domme mensen financieel minder te vertellen hebben en zo minder op invloed op de wereld kunnen uitoefenen. Je vriend zit er flink naast.

Overigens is er wel een verdeling van 'goed' en 'slecht' vet qua lichaamssamenstelling. Verschil tussen BAT en WAT bijv. Al ben ik nooit zo voor de termen 'goed' en 'slecht', omdat ze een verkeerde voorstelling van feiten geven... maar goed :D

Maar als jij na 3 jaar trainen gaan abjes ziet, gaat dat met alleen een potje pillen ook niet lukken...

haha vet omzetten in spier:p

Je had een gel die je bij tnhc kon kopen, ik zo'n gele verpakking die je dan op je buik moet smeren en dan trainen. Weet iemand hoe deze heet? Ben de naam vergeten.

Terug
Naar boven