XXL Nutrition

Fatburner

FifT

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Hallo daar,

Ben nu voor de 5e week bezig met de cut en zit te denken aan een fatburner om de laatste fase enigszins te versnellen. Welke raden jullie aan?
Heb er veel over gelezen en kwam al op een paar uit:
- Hydroxycut (al vind ik de bijwerkingen die sommigen hebben niks)
- Energize XXL (is dit niet meer voor energie dan een fatburner?)
- Fat Burn Stack XXL
- Lipo 6X
- Mitotropin

En hebben ze echt een toegevoegde waarde als t om vetverbranding gaat?

Energize werkt heel goed als fatburner bij mij :) 2 tot max 3 caps per dag
WIl je nog completer is de fatburn stack ideaal

• Topic Starter Topic Starter
En wat waren je ervaringen, ook in resultaten uitgedrukt?
Vind het lastig te kiezen uit zo'n groot aanbod, wil mijn geld natuurlijk ook goed besteden.

ben er mijn wedstrijdvoorbereiding mee bezig dus euh.. heel goed :) goede energie, onderdrukking van honger en heb ook het idee dat ik redelijk wat vocht verlies door iets in die energize

Je raad m dus aan als fatburner? Het is niet meer een PWO boost?

Kan beide, je caps verspreiden als het niet echt voor de boost is, anders alles in ééns ;)

Laatst bewerkt:
Oke bedankt iig en succes met de wedstrijdvoorbereiding :thumb:

[Link niet meer beschikbaar]

TCX werkt ook erg goed veel energie kreeg ik ervan en veel minder honger ;)

Lipo 6X ;)

En wat waren je resultaten ermee? Ging je vetverbranding een stuk harder?

Heb eens 1 potje gebruikt, puur om te testen. Je krijgt heel erg veel energie, je hebt het constant warm en een ZEER sterke onderdrukking om te eten. Dat zijn zowat de belangrijkste ervaringen. Als je een heavy-responder bent, zou ik de dosis laag houden. Als je ziet, dat ik van 1gram caffeine niet tilt sla, maar van 2 caps Lipo 6X wel ...

Houd er wel rekening mee dat dit geen wonderpilletje is, maar het heeft wel duidelijk effect.

Waar ik nog goede verhalen van het gehoord is OxyElite Pro van USP Labs (producent van Jack3d). Maar zelf nog géén ervaring mee.

Succes met je keuze !

Heb eens 1 potje gebruikt, puur om te testen. Je krijgt heel erg veel energie, je hebt het constant warm en een ZEER sterke onderdrukking om te eten. Dat zijn zowat de belangrijkste ervaringen. Als je een heavy-responder bent, zou ik de dosis laag houden. Als je ziet, dat ik van 1gram caffeine niet tilt sla, maar van 2 caps Lipo 6X wel ...

Houd er wel rekening mee dat dit geen wonderpilletje is, maar het heeft wel duidelijk effect.

Waar ik nog goede verhalen van het gehoord is OxyElite Pro van USP Labs (producent van Jack3d). Maar zelf nog géén ervaring mee.

Succes met je keuze !

Nee weet iig dat het geen wonderpillen zullen zijn, maar een extra stimulans om door het plateau te gaan om die laatste restjes vet eraf te krijgen zou mooi zijn. Maar met het eten onder onderhoud en cardio lukt het de meesten ook, is dit niet moeizamer met een sterke onderdrukking om te eten?
Krijg je dan nog wel genoeg naar binnen?

Nee weet iig dat het geen wonderpillen zullen zijn, maar een extra stimulans om door het plateau te gaan om die laatste restjes vet eraf te krijgen zou mooi zijn. Maar met het eten onder onderhoud en cardio lukt het de meesten ook, is dit niet moeizamer met een sterke onderdrukking om te eten?
Krijg je dan nog wel genoeg naar binnen?

Ja, daar zat het meeste probleem bij mij. De meesten eten gewoon veel te veel, maar sommigen niet, zoals ik. Door die sterke onderdrukking moest ik bijna elke maaltijd overgeven, enkel daardoor is het geen blijvertje.

Ja, daar zat het meeste probleem bij mij. De meesten eten gewoon veel te veel, maar sommigen niet, zoals ik. Door die sterke onderdrukking moest ik bijna elke maaltijd overgeven, enkel daardoor is het geen blijvertje.

Hmm de twijfel blijft dus nog wel bij mij voor ik overga tot aanschaf :rolleyes:
Vind t aardig wat geld en lees ook ervaringen van mensen die hartkloppingen hebben of gewoon te hyper zijn, lastig!

Hmm de twijfel blijft dus nog wel bij mij voor ik overga tot aanschaf :rolleyes:
Vind t aardig wat geld en lees ook ervaringen van mensen die hartkloppingen hebben of gewoon te hyper zijn, lastig!

Daarmee dat ik zeg dat als je een heavy-responder bent, het beter niet aanschaft. Ooit al caffeine geprobeerd ?

Caffeine is de goedkoopste fatburner die er bestaat. Gewoon caffeine nemen. Betaal je misschien iets meer dan een tientje voor!
Weet niet hoe je reageerd op caffeine?

Caffeine is de goedkoopste fatburner die er bestaat. Gewoon caffeine nemen. Betaal je misschien iets meer dan een tientje voor!

+1.

Op gebied van vetverbranding zullen fatburners niet echt veel doen, het is eerder door de extra energie die je hebt en minder honger :)

Kan ik ook wel eens aan gaan denken idd, scheelt ook aardig wat in de prijs! Thanks iig

Terug
Naar boven