Fitness Seller

Fatburner

Je bent 15 man doe normaal.
Kracht, cardio en voeding goed doen.

ephedrine , clen :dunno:

ECA stack is natuurlijk ook wel aan te raden! enkel vies moeilijk om er aan te geraken ;)

Gewoon guarana icm cafeïne werkt goed! Misschien kan je er ook 1,3- dimethylamylamine bij proberen maar opgepast hiermee want bij sommige bonden staat dit op de dopingslijst!

lekker doen inderdaad, ben er 2kg mee kwijtgeraakt, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 4 dagen leefde op 2 boterhammen per dag, ik al begon te kokken als er eten op mn bord lag...

+ hoofdpijn, vermoeidheid, niet kunnen slapen, misselijkheid, geen honger, zere keel, rare hardslag...

1,3 DMAA + 1,7 DMAA + Caffeine kan ik niet tegen :rolleyes:

Ik heb een goed lichaam hoor..geen bb lichaam maar een goedlichaaam en jaja foute paint whatevs.

Hhha :roflol: Is inderdaad echt een foto waar je nog is een contest mee kan winnen. Maar srs je hebt vast een goed lichaam! Alleen twee benen, een halve buik en een gefotoshopte onderbroek gaan natuurlijk nergens over..

Hhha :roflol: Is inderdaad echt een foto waar je nog is een contest mee kan winnen. Maar srs je hebt vast een goed lichaam! Alleen twee benen, een halve buik en een gefotoshopte onderbroek gaan natuurlijk nergens over..
\\
Okay.jpg

Ja ik heb nu iets serieuzere pics geplaatst(gemaakt met mijn cam want camera is nog steeds kapot en daar kan ik veel betere fotos mee maken, zoals full body.

Terug
Naar boven