MuscleMeat

FatBurners? of gewoon Cutten?(Hydroxy Hardcore x

poppegaai

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Beste dbbers

Ik ben 20jaar train er al 7 waarvan 3 echt op groei.
Ik ben 1,79m en 82kg +-15%(geschat naar weegschaal met meter/spiegel)
Ik kan wel zeggen dat ik mesomorph mee heb,groei als kool en ben ster.

Voedsel:
Ik kan niet echt iets heel radicaals doen met me eet schema woon nog thuis dus heb te eten wat de pot schaft en ik lust/eet geen vis.

Eet normaal 3x per dag en tussendoortjes als geroosterd brood met pindakaas, fruit, groente,bruinen bolletjes.
Het enigste qua voeding is:
0,5L magere kwark voor slapen,veel water en groene thee.

"supplementen">Supps: multi vitamine(met groene thee extract),iso whey/bcaa en omega 3 caps.

Training:
Ik train momenteel 4x in de week super setjes :
2x borst biceps buik/zij.(ma,do/vr)
2x rug triceps onderrug/kuiten.(di,vr/za)
Benen pak ik af en toe tussen door
Ook pak ik minimaal 100calorieen mee met cardio 150 is al super slopend.

3/4 jaar lang 6-7x in de week geweest toen kreeg veel blessures dus ben terug gegaan naar hit en 4x

Doel:
Dus nu wil ik me vet percentage snel naar beneden werken voor mezelf en voor vakantie.
Voornamelijk wil ik een keer goed droog zijn om me definitie goed te kunnen zien.(Misschien wil ik wel eens een wedstrijd gaan doen)

kan iemand mij helpen in advies of Fatburners helpen?
zoja welke? (heb van Hydroxycut Hardcore X gehoord?)
of andere methode?advies/raad?

basis is en blijft de voeding...fatburners kunnen je helpen de laatste procentjes weg te werken maar het is en blijft een supplement. En dat je nog thuiswoont mag geen probleem vormen, ik woon ook samen met mijn vriendin en je organiseert het eten zo dat je familie er geen last van heeft (zo kun je al makkelijk, buiten de warme maaltijd, 6 maaltijden bereiden voor jezelf...)

lees de stickies want het eten dt je daar neertypt zijn niet echt top binnen een voedingsschema...

succes...

cardia: 100kcal's aan cardio is echt weinig.. dat heb je toch direct? gwn 25min lopen ofzo en je zit al aan 200kcal's ongeveer?
Zeker met HIT, ga je hoger zitten naar mijn meing..
voedsel: hoewel je thuis gwn eet wat de pot schaft, kan je nog altijd gezond eten, probeer zelf een voedingsschema op te stellen en plan dan die avondmaal gwn in met een bepaald aantal kcal's, voor de rest kan jij toch de rest van de dag zelf bepalen? je kan bvb s'middags kiezen voor ander beleg, je ontbijt wat beter maken etc, zie hiervoor de voedingssectie
fatburners: er zijn heel veel fatburners op de markt, de bekendsten zijn: hydroxycut hardcore (zoals je zelf aanhaalt) lipo-6x, animal cuts, hyperdrive (naar mijn mening)
Animal cuts heb ik zelf tijdje geleden besteld bij bodyenfitshop en vind ik zelf wel een degelijke fatburner (zijn wel veel pillen dat je moet slikken per zakje), lipo-6x is ook wel een heel populaire en denk ik de meest verkochte, net zoals je hydroxycut ook erg populair is.. black cats is een nieuwe opkomende.. nog niet getest..
hier zijn wat links naar de boardsponsors:
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanktoppers
http://www.xxlnutrition.nl/Afslanken-C32
http://www.powersupplements.nl
http://www.sportfood.nl/shop/index.php?cPath=48&osCsid=ep82qtap7381fndm4ketmfc1c1

je trainingschema is debiel, en zo te horen is je voeding van een schaal op 1-10 een 4 waard.
Als deze twee dingen niet in orde zijn gaat een fatburner niks helpen!

• Topic Starter Topic Starter
Nee,Hier heb ik dan wat aan..?
Vertel dan wat anders kan?

ga je eens deftig inlezen in de stickies over heel het forum van trainingsschema opstellen tot voeding.

waarschijnlijk deed dit "Benen pak ik af en toe tussen door" het voor baksteen123

het heeft weinig zin je dingen gaan uit te leggen of voor te kauwen als je de basiskennis niet hebt.
dus stickies lezen --> nieuw schema maken --> dan kunnen we je gerichte tips geven

Waarom het niet goed is?
Een trainingsschema zonder schouders, en 'wat benen'. De rest ineens 2x per week...
Voeding 3x per dag, en soms een geroosterd broodje extra ofzo...
En na 7 jaar trainen waarvan 3 jaar op massa deze stats: 1m78 81kg 14% ??
Daar gaat echt iets niet goed hoor! Heeel veel lezen op dit forum, stel een fatsoenlijk trainings- en voedingsschema op en plaats die dan voor commentaar.

Terug
Naar boven