MuscleMeat

Fatburners?

Mitchell1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Mensen die ervaring hebben met Dexaprine?
Over bijna elke fatburner schrijven ze het beste product op de markt hebben?

Toch heb ik veel over Dexaprine gehoord en was ik benieuwd of deze werking inderdaad juist is?
Ik heb een goed voedingsschemamet schone voeding en ben momenteel serieus bezig met krachttraining maar ik heb gemerkt dat zodra ik iets meer ga eten of iets minder Cardio ga doen dat mijn VP stijgt.

Wat raden jullie me aan?

Mensen die ervaring hebben met Dexaprine?
Over bijna elke fatburner schrijven ze het beste product op de markt hebben?

Toch heb ik veel over Dexaprine gehoord en was ik benieuwd of deze werking inderdaad juist is?
Ik heb een goed voedingsschemamet schone voeding en ben momenteel serieus bezig met krachttraining maar ik heb gemerkt dat zodra ik iets meer ga eten of iets minder Cardio ga doen dat mijn VP stijgt.

Wat raden jullie me aan?

fatburners werken volgens mij maar minimaal.. je gaat echt geen gigantische resultaten zien.

Heb week geleden voor eerste keer Dexaprine gekocht. Sindsdien nog maar 2 keer gebruikt omdat ik koorts had maar een paar dingen vallen me al wel op.

Nadat ik het heb geslikt word ik een beetje licht in m'n hoofd en duizelig. Dat is tot nu toe de enige negatieve ding maar dat kan natuurlijk van persoon tot persoon wisselen.

Verder deed ik, voordat ik Dexaprine gebruikte, 3x 15 minuten cardio met 2x 30 seconde pauze om effe wat water te drinken enzo. Nu ik Dexaprine slik heb ik nog maar 1x pauze en ren ik 50 minuten. In principe heb ik het gevoel dat het ook wel zonder pauze kan, maar zweet zo veel dat ik bang ben dat als ik niet even stop om te drinken ik flauw ga vallen ofzo.

Verder ligt m'n ademhaling ook lager. Bijvoorbeeld normaal als ik wat wou drinken net na het rennen, kon ik niet uitgebreid gaan drinken gewoon doordat ik gebrek aan zuurstof zou hebben. Nu kan ik gewoon net zo drinken als ik zou doen als ik gewoon op de bank zit.

Verder valt het honger wel tegen, kan gewoon nog eten, dus dat "het helpt je honger gevoel tegen te gaan" valt wel mee.

Ook valt de "energie stoot van 8 uur lang" wel mee. De beide keren dat ik het gebruikt heb werd ik na het sporten best moe, volgens mij als ik op de bank ging liggen zou ik zo slapen.

Dus het hangt er net vanaf hoe je het bekijkt, dat ik nu 1 pauze neem i.p.v. 2 tijdens het rennen, kan ook liggen aan dat m'n conditie gewoon omhoog gaat. Het kan ook liggen aan Dexaprine, ik weet het niet. Ik zeg alleen de verschillen die ik merk.

Mitchell1,

Wat is jouw doel? Wil je vet % verlagen? gewicht verliezen? Spiermassa ontwikkelen? ...

Een maat van me heeft dexaprine gebruikt en vond het best heftig.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is om spiermassa te ontwikkelen, zonder al te hoog te komen in VP.

Dan hoef je dexaprine helemaal niet te gebruiken. gewoon een goed eetschema met voldoende eiwitten, en goed trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie, is het belangrijk dat ik ook Plantaardig EW mee reken in mijn behoefte?

Fatburners over het algemeen zijn nutteloos, ALHOEWEL dexaprine echt van een ander niveau is. Wat op de verpakking staat (60% meer verbranding), dat geloofde ik eerst niet, maar zonder grap begon ik ook 60% meer te verliezen in gewicht. Of het nou 100% vet is betwijfel ik, maar het is geen grapje!

De side-effects zijn soms wel k*t, nu gebruik ik gewoon dagelijks een halve pil, eerst was het half 's ochtends na het eten, en half 's avonds. Nu met ramadan neem ik een halve na het eten (10 uur) en slaap pas om 4/5/6 uur dus dan is het al lang uitgewerkt.

Over je plantaardige EW vraag: lijkt me niet, dierlijke eiwitten zijn beter in kwaliteit. Kip/vis/eieren/whey zijn gewoon simpelweg nummer 1 keuze in eiwitten.

ik hoorde dat clenbuterol goed werkt?

Lol :roflol:

Ik zou clen gaan gebruiken ja haha
Not srs

Laat die gozer eerst maar eens normaal cutten voordat hij naar de clen grijpt..

Terug
Naar boven