Fitness Seller

Fattaché Forte alternatief voor dnp?

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Productinformatie
Wilt u ook niet gewoon blijven genieten van overheerlijk voedsel? U weet dat het eigenlijk niet kan omdat ze zoveel vet bevatten!

Wie wil er niet afvallen zonder van voedingspatroon te moeten veranderen? Of zonder een zwaar trainingsprogramma te moeten volgen? Laat uw levensstijl zoals het is, blijf normaal eten en vanaf nu zult u niet meer aankomen! Dit is nu echt mogelijk dankzij het ongelofelijke en gepatenteerde Fattaché Forte.

Fattaché Forte is een revolutionair gepatenteerd natuurlijk product dat u zal helpen die extra kilo’s kwijt te raken. Aan de hand van klinische studies uitgevoerd in diverse laboratoria is bewezen dat Fattaché Forte op een geheel veilige wijze dagelijks tot 120 gram vet onttrekt aan uw voedsel. Gebruik het bij iedere maaltijd en u zult gegarandeerd uw extra kilo’s kwijtraken.

Fattaché bestaat uit een combinatie van oplosbare en onoplosbare vezels, waardoor de geconsumeerde vetten gebonden en afgevoerd worden. Hierdoor kunt u eindelijk afvallen.

Fattaché’s voornaamste ingrediënt is Psylliumzaad, een bron van vezels. Psylliumzaad wordt ook gebruikt om constipatie, onrustige darmen en diarree tegen te gaan. Maar nu ook een gewaardeerd product in de strijd van gewichtbeheersing.
Fattaché Forte helpt ook om uw stofwisseling te verbeteren op het hoogste niveau, op celniveau. En het mooiste van alles is dat u uw eetpatroon niet hoeft aan te passen. Vanaf nu hoeft u zich nooit meer zorgen te maken over uw gewicht of de extra centimeters rondom uw middel.

U kunt gewoon normaal blijven eten en u hoeft zich nooit meer schuldig te voelen na een maaltijd. Geen aangepast eetpatroon, geen aangepaste maaltijden en nooit meer een crash dieet. Neem simpelweg 4 capsules in met één glas water, 15 minuten voor iedere hoofdmaaltijd. Het resultaat zal verbluffend zijn, want het werkt echt!

http://www.telsell.com/nl-NL/Produc...spx?phid=887&gclid=CPS0zcu0np4CFQdl4wodLUlCmg

Iemand ervaring mee? :P

http://www.youtube.com/watch?v=rRSlN-vYIak

TelSell, zegt al genoeg, niet :) ?

kant en klare onzin, het komt van telsell denk eens na gast

1 keer zoon soort gelijk iest op, ik zat op de wc kwamen er gewoon heele tabletten uit. toen kwam de honger ook meteen weer terug raare rommel

Heheheheheh dat is voor dikke mensen die denken hee ik kan nogsteeds 10 000 kcal op een dag eten en toch een sixpack krijgen :o

Funny shizzle bizzle

Ben het wel eens met bovenstaande.

Ze hebben toch ook vaak van die niet goed geld terug acties, hoe dealen ze daar dan mee?

en als het niet werkt komt elke klant toch klagen,

Ben het wel eens met bovenstaande.

Ze hebben toch ook vaak van die niet goed geld terug acties, hoe dealen ze daar dan mee?

en als het niet werkt komt elke klant toch klagen,

Niet .Als het wél zou werken,waarom lopen er dan nog zoveel dikkertjes rond?

Is hetzelfde als Alli denk ik. Kan je gewoon halen in de belgische apo. Zorgt ervoor dat je 30% van je geconsumeerde vetten niet verteert maar uitschijt.

Alsof de meeste mensen dik worden van vet eten: Als ik eens goed om me heen kijk dan zijn de meeste dikkertjes te dik van veel koolhydraten eten, niet vet... (maar misschien heb ik dan ook niet de doorsnee personen om me heen hangen die TellSell bedoelt...)

ik ken iemand die dit product al heeft geprobeerd en er werd hiermee geen resultaat behaald, werkt dus niet....

Terug
Naar boven