MuscleMeat

Favoriete Filmscènes

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk geen film maar toch... Deze scène komt uit de eerste aflevering van The Sopranos. Na deze scène heeft de regisseur tegen James Gandolfini gezegd dat dit de Tony is die hij wil zien. De scène waar Tony Soprano is geboren. Prachtig.

 
Eigenlijk geen film maar toch... Deze scène komt uit de eerste aflevering van The Sopranos. Na deze scène heeft de regisseur tegen James Gandolfini gezegd dat dit de Tony is die hij wil zien. De scène waar Tony Soprano is geboren. Prachtig.

Is die serie echt de moeite waard om naar te kijken? Of is het gewoon leuk die gezien te hebben.
 
Is die serie echt de moeite waard om naar te kijken? Of is het gewoon leuk die gezien te hebben.
Voor mij de beste serie ooit gemaakt! Al 8x gezien. Zeker de psychologie in de serie.
Top series voor mij:
01. The Sopranos
02. Breaking bad
03. GOT
04. Raised by Wolves
05. Better Call Saul
 
Voor mij de beste serie ooit gemaakt! Al 8x gezien. Zeker de psychologie in de serie.
Top series voor mij:
01. The Sopranos
02. Breaking bad
03. GOT
04. Raised by Wolves
05. Better Call Sal
Bedankt voor je antwoord.
Raised by Wolves is ook nieuw voor me.

Sal = Saul waarschijnlijk dat is ook mooi.
Al The Wire gezien?
 
Bedankt voor je antwoord.
Raised by Wolves is ook nieuw voor me.

Sal = Saul waarschijnlijk dat is ook mooi.
Al The Wire gezien?
Aangepast. Nee, moet nog steeds aan The Wire een keer beginnen maar een politie serie is niet helemaal mijn ding. Maar na jou advies toch maar eens naar kijken.

Raised by wolves is nieuw SciFi serie van Ridley scott, man achter Alien/blade runner/gladiator etc. Erg spannend en voor SciFi fans echt een toppert.
 
Aangepast. Nee, moet nog steeds aan The Wire een keer beginnen maar een politie serie is niet helemaal mijn ding. Maar na jou advies toch maar eens naar kijken.

Raised by wolves is nieuw SciFi serie van Ridley scott, man achter Alien/blade runner/gladiator etc. Erg spannend en voor SciFi fans echt een toppert.
Fijne, staat op de to-watch list.
Sons of anarchy is ook best mooi.
 
Zeker vond het een mooi inzicht in motorbendes geven maar zakte qua verhaallijn na het derde seizoen voor mij wat in elkaar.
Dat moet vast dat seizoen in Belfast zijn?
Hevig doorkauwen dat stuk. Ook wel een beetje te lang gerekt kon in 5 seizoenen.
Maar mooie emotionele scènes wel.
Alsook het personage van Tiggy en Opie dat best wel apart mooi is.
 
The Sopranos tilde zo'n beetje eigenhandig tv-reeksen naar een hoger niveau. Alleen Twin Peaks was daarvoor van hetzelfde niveau.
 


I rest my case!

(spoilers in het tweede filmpje)
 
Frappant dat de reeks nog totaal niet verouderd is. Los van de technologie (mobiele telefoons, gameconsoles) valt het allemaal aardig mee. Het zou net zo goed 2020 kunnen zijn.


Zelfs dit is nog steeds een acuut probleem in 2020. :dunno:
 
Tegenwoordig zou excuse me met een petje, smerig baardje en opgestroopte mouwtjes er zitten vol met tattoes.
 
Never gets old.

 
Back
Naar boven