AndroidHealthClinic

Favoriete James Bond

Peiling Peiling Favoriete James Bond

• Totaal stemmers
    72
Ojob kon toch iemand dood gooien met z'n hoed, degene met de golden gun was ook altijd ownende

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:02 ----------

ojaaaa, het komt nu allemaal weer terug :o good times

Daar ging het niet om, die hoed had ie niks aan in het spel, maar hij was als enige een stuk kleiner dan de andere characters dus moelijker te raken/zien.

Met Jaws was je dus vrij kansloos. Ik speelde altijd met Trevelyan of Xenia.

Timothy dalton en pierce brosnan waren voor mij toch wel de bonds...maar de bondfilm met de meeste memories was toch wel GOLDENEYE, ook wel omdat ik wrs eerst de game had en dat de film had gezien. Echt vet cool :)

Alle daniel crack stemmers zijn humeus, voor old skool james bond moet je pierce brosnan stemmen.

Old skool :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 13:14 ----------

Je zei iets over kartonnen shizzle en dat je elkaar dan niet kan zien...

Groot kruis maken van karton dat precies op de lijntjes van de splitscreen valt. Dit diepe kruis vastplakken met tape aan de tv, zodat je 4 hokjes krijgt, spelers nemen positie in en gamen.

Groot kruis maken van karton dat precies op de lijntjes van de splitscreen valt. Dit diepe kruis vastplakken met tape aan de tv, zodat je 4 hokjes krijgt, spelers nemen positie in en gamen.

En dan kan je elkaars locatie niet meer zien? Ik snap em niet :p

En dan kan je elkaars locatie niet meer zien? Ik snap em niet :p

Dude, hier dan:

expedit-open-kast__0086572_PE215405_S4.jpg

Zo'n diepte kruis (alleen dus middelste gedeelte) van karton tegen je tv plakken.

Ik heb nooit iets gehad met Roger Moore. Als ik zijn kop zag, moest ik altijd denken aan The Saint. Heeft nooit het Bond gevoel gegeven.
Sean Connery en Pierce Brosnan hadden dat wel voor mij, alle anderen niet.
Als ik dan toch moest kiezen tussen Connery en Brosnan... gaat toch de keus uit naar Brosnan. Zo had ik mij James Bond altijd voorgesteld. Misschien kwam dit door het betere acteerwerk of door de betere settings van de films.

Ik heb nooit iets gehad met Roger Moore. Als ik zijn kop zag, moest ik altijd denken aan The Saint. Heeft nooit het Bond gevoel gegeven.
Sean Connery en Pierce Brosnan hadden dat wel voor mij, alle anderen niet.
Als ik dan toch moest kiezen tussen Connery en Brosnan... gaat toch de keus uit naar Brosnan. Zo had ik mij James Bond altijd voorgesteld. Misschien kwam dit door het betere acteerwerk of door de betere settings van de films.

Zwart haar, paste perfect in het plaatje. Gewoon een stereotype geheim agent.

Timothy Dalton natuurlijk

Daniel Craig, die films gaan nog ergens over.

Heel erg serieus.

Stel je speelt met 4 spelers, je hebt dus 4 kleine schermpjes, in principe zijn die al gerasterd dmv een kruis, je plakt daar een stuk karton overheen, ik snap het niet. Nu moet je mekaars locatie/schermpje niet meer kunnen zien??

Die another day is de eerste bond film die ik gezien heb, vandaar Pierce Brosnan, first impressions always last

Heel erg serieus.

Stel je speelt met 4 spelers, je hebt dus 4 kleine schermpjes, in principe zijn die al gerasterd dmv een kruis, je plakt daar een stuk karton overheen, ik snap het niet. Nu moet je mekaars locatie/schermpje niet meer kunnen zien??

Als je een goed karton ontwerp hebt is dit zeker mogelijk, je moet wel in de juiste positie gaan zitten. Degene die linksboven zijn screen heeft moet niet rechts in de kamer gaan zitten.

Als je een goed karton ontwerp hebt is dit zeker mogelijk, je moet wel in de juiste positie gaan zitten. Degene die linksboven zijn screen heeft moet niet rechts in de kamer gaan zitten.

En degene die linksonder zit moet lager zitten dan degene linksboven? :p

Mij teveel gedoe :D

Ik als grote James Bond fan kan niet anders dan Sean Connery kiezen. Hoe ze Daniel Craig hebben kunnen vragen als James... Schandelijk. De laatste twee films, met Daniel Craig dus, zuigen. Doe mij de lekkere oude Bonds maar, heb ze allemaal op m'n PC'tje staan, morgen maar weer eentje aanslingeren denk ik, weet alleen nog niet welke. Heb ze eigenlijk allemaal al veel te vaak gezien :D.

Terug
Naar boven