Fitness Seller

Favoriete old school science fiction film?

Bezoekers in dit topic

Copy that.

En Terminator is geen SF, slimmerikken.


Natuurlijk is Terminator sciencefiction, mag dan vaak wel eerder in het hokje gezet worden van de actie films, dan is het nog wel een sciencefiction actie film. Alles draait toch echt om een nogal geavanceerde robot uit de toekomst, twee kernthema's die je niets anders dan SF kan noemen.

Verder vind ik discussies over genres waarin men heel erg vasthoud aan vastomlijnde categorieën alsof er geen overlappingen bestaan (in feite zijn die vrijwel altijd aanwezig in bepaalde mate) over het algemeen nogal beperkt. Er zijn maar weinig films die vallen onder één vaste genre en in geen geval ook binnen een andere genre kan vallen. Het lijkt me dat dit ook niet de allerbeste films zijn maar dat terzijde.
 
Laatst bewerkt:
jurasic park
 
Flash Gordon, tevens 1 van de allerslechtste films die er ooit is gemaakt.
Bordkartonnen decor, zelfs voor die tijd ontzettend slechte trucages, mager script etc.
Inmiddels pure camp, dat dan weer wel.


4b1e29f299aa8-flash1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kende ik helemaal niet die flash gordon maar heb het even opgezocht, hahahaha wat een achterlijke film moet dat zijn zeg :roflol:

 
Geen sci-fi maar een klassiekah

dawn_of_the_dead.jpg
 
favoriet niet echt, maar zeker old skool syfy

Tron (1982)
tron_user.jpg
 
Haal die soortgelijke topics dan weg onder topics. Snap ook niet dat je moeilijk doet als ze gebumpt worden.
 
Back
Naar boven