AndroidHealthClinic

Nieuws FC Twente krijgt loodzware tegenstander: Arsenal

Bezoekers in dit topic

Als Twente het niet haalt zitten ze nog altijd in de Uefa-cup he... Dat moeten we niet vergeten!

2jaar terug verloor Twente nog in de Intertoto-cup van een Letse tegenstander in de voorronde.............
 
Ik was natuurlijk gewoon sarcastisch en weet best dat Engelaar nu ergens in Polen zit en El Ahmadi nu bij Sparta speelt

Oh wacht huh? :(


:D

haha, +1 :D
 
Misschien kan PSV de UEFA Cup wel winnen. Punten in de UEFA Cup tellen net zo hard als die in de Champions League.

In CL krijg je meer bonuspunten dan bij Uefacup
 
Ik hoop ook op Ajax in UEFA-Cup.
 
Ik vind zelf dat AZ weleens wat mag gaan winnen, word zo moe van dat eeuwige PSV Ajax Feyenoord. Liever Ajax die de UEFA-Cup wint dan PSV, die komen ten minste nog uit Noord-Holland :D
 
haha kansloos
 
Ik vind zelf dat AZ weleens wat mag gaan winnen, word zo moe van dat eeuwige PSV Ajax Feyenoord. Liever Ajax die de UEFA-Cup wint dan PSV, die komen ten minste nog uit Noord-Holland :D
:roflol: Die zijn binnen 10 jaar failliet man, hand in hand de afgrond in.:D
 
Ik hoop dat Nederland ooit weer eens mee kan doen in Europa, we hebben de beste coaches/trainers van de wereld maar die willen niet in nderland werken voor flutbedragen.

Als binnen 5 jaar elke Eredivisieclub nou een nieuw stadion heeft en nieuwe sponsorcontracten....
 
Ik hoop dat Nederland ooit weer eens mee kan doen in Europa, we hebben de beste coaches/trainers van de wereld maar die willen niet in nderland werken voor flutbedragen.

Als binnen 5 jaar elke Eredivisieclub nou een nieuw stadion heeft en nieuwe sponsorcontracten....
Dan nog de spelers gaan toch voor het grote geld...
 
Dan nog de spelers gaan toch voor het grote geld...
Ik vind dat Ajax een vrij grote stap heeft gemaakt met het contracteren van Oleguer, net als Feyenoord vorig seizoen met Makaay etc en nu weer met Tomasson ook al is dat natuurlijk weer anders. :o
 
Oleguer was eigenlijk ook maar een wisselspeler van Barcelona...
 
Ik vind dat Ajax een vrij grote stap heeft gemaakt met het contracteren van Oleguer, net als Feyenoord vorig seizoen met Makaay etc en nu weer met Tomasson ook al is dat natuurlijk weer anders. :o
Tuurlijk kun je namen halen, in the end moet het wel als een team draaien...
Zo'n goddelijk elftal als ajax in 1995 had, kunnen we wel vergeten helaas, het zou mooi zijn als het gaat draaien als die tijd met Zlatan + Chivu.
 

Nee, lees even de conversatie :) Ik zei eerst dat al het geld van de CL nu weer naar PSV gaat, en dat er eens een andere club kampioen moest worden. Daarna werd er gezegd dat PSV als enige ver in Europa kan komen. Daarna zei ik weer dat PSV misschien wel de UEFA Cup zou kunnen winnen. Ik bedoelde dan, als er een andere Nederlandse club landskampioen wordt :)

Oleguer was eigenlijk ook maar een wisselspeler van Barcelona...

Niet te veel naar Johan Derksen luisteren. Oleguer heeft jaren in het eerste bij Barca gespeeld en kwam pas op de bank toen Milito voor vele miljoenen werd gekocht. Gabri, die toch een van de betere spelers bij Ajax is, zat niet eens bij de eerste selectie van Barcelona.

Of is Ronaldinho ook maar een wisselspeler van Barcelona?

Tuurlijk kun je namen halen, in the end moet het wel als een team draaien...
Zo'n goddelijk elftal als ajax in 1995 had, kunnen we wel vergeten helaas, het zou mooi zijn als het gaat draaien als die tijd met Zlatan + Chivu.

Yep, dat waren ook fantastische aankopen. Zlatan, Maxwell, Chivu, Trabelsi, Grygera etc. Als je kijkt wat voor elftal ze toen hadden, ongelovelijk. Als dat elftal 2 jaar langer bij elkaar was gebleven hadden ze hele mooie dingen kunnen doen. Dat was in de tijd met Co Adriaanse en Leo Beenhakker als ik me niet vergis. Daarna ging Koeman met de eer strijken door de kwartfinale Champions League te halen, om vervolgens de seizoenen erna enorm te falen.
 
Laatst bewerkt:
Ronaldinho heb ik nooit echt wat gevonden eerlijk gezegt, altijd gedonder met die bal net Cristiano Ronaldo als je haar maar goed zit.
 
Ronaldinho heb ik ook altijd een sukkel gevonden jah, geef mij maar klaas-Jan!
 
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Oleguer een top aankoop is. En niet zomaar een wissel van Barca. Dat punt is nu wel duidelijk denk ik. Als je op de bank zit, betekent het niet dat je slecht bent. Shevchenko is zeker ook maar een wisselspeler van Chelsea :roflol:

Overigens zijn de kansen gewoon 50/50 hoor. Een duidelijke coinflip. Ik zie N'Kufo de beslissende goal, met de punt van zijn schoen in de 90e minuut er al intrappen. Geniaal.
 
Lekker negatief over twente allemaal:P

Twente is een club die vaak verrassend uitpakt tegen goede clubs. Nou is Arsenal wel wat meer dan alleen een goede club maar twente kan zo mooi ervaring opdoen en als ze stunten dan stunten ze ook meteen goed;)
 
Nee, lees even de conversatie :) Ik zei eerst dat al het geld van de CL nu weer naar PSV gaat, en dat er eens een andere club kampioen moest worden. Daarna werd er gezegd dat PSV als enige ver in Europa kan komen. Daarna zei ik weer dat PSV misschien wel de UEFA Cup zou kunnen winnen. Ik bedoelde dan, als er een andere Nederlandse club landskampioen wordt :)

Oh zo:D. Dacht al.
 
Back
Naar boven