AndroidHealthClinic

Fedor Emelianenko vs Antonio Silva

Wat zit jij allemaal in mijn mond te leggen? heb ik het toch niet over?

Ga eens kijken naar Fedor vs Cro-cop in pride. Vergelijk dat eens met Fedor tegen Rogers.

Vroeger domineerde fedor de hele partij tegen dé topstrikers. Nu krijg hij slaag van niet-toppers, en moet het van zijn 1hit ko-power hebben die hij altijd gehad heeft en altijd zal hebben.

Maar staan traden met Overeem is gewoon idioot gameplanwise, zijn winstkansen zijn veel hoger als hij het naar de grond kan brengen.

Sorry, m'n quote ging verkeerd. Alleen de bovenste regel was voor jou bedoeld. Ik ben het met je eens. Hij oogde in z'n Pride-tijd ook veel explosiever. Feit blijft dat hij nog nooit ko is gegaan. Waarschijnlijk had hij z'n dag gewoon niet of hij is over z'n top heen. We zullen het zien in het aankomende gevecht.

dat je alleen jezelf dit al afvraagd zegt mij genoeg
een beetje meer respect voor iconen zoals hoost en aerts is wel op zijn plaats

lol dan begrijp je me verkeerd want ik heb de allergrootste respect voor onze helden. vind alleen fedor erg overrated (in elk geval in deze tijd)..niet in zijn hoogtijd

en ik vind fedor best wel sterk ja. ik kan zijn kracht namelijk geen cijfer geven dus omschrijf ik het zo:) overeem lijkt mij/is sterker

Laatst bewerkt:
je hebt nog fedor juice op je lip.

Fedor is al jaren op de terugweg. Zijn topperiode was in pride, dan won hij quasi elk gevecht op een dominante manier.

Sinds Sylvia zag hij er niet meer als de Fedor van vroegah uit. Tegen Arlovski werd hij gedomineerd tot de overhand right, tegen Rogers was het ook een wanprestatie tot diezelfde overhand right.Tegen Werdum was hij niet te "gehaast", hij was gewoon tegenstanders op hun sterke punt ook te verslagen, en dacht dat hier ook te kunnen.

Hij moet beseffen dat hij dat niet meer kan en beter via een gameplan vecht. Dan is hij nog een paar jaar wereldtop.

Hij heeft misschien fedor juice op zijn lip, maar zoveel gehaat van jou kant lijkt me ook niet bepaald gezond.

Dat dikgedrukte stuk kun je toch niet menen? Sinds wanneer is het niet goed als je iemand binnen 3 minuten KO slaat, wat volgens mij ook KO van eht jaar was. Tegen Rogers won hij ook overtuigend, zijn neus ging open, maar voor de rest was er niet veel aan de hand.

Ik snap dat mensen gefrustreerd zijn dat Fedor niet bij UFC vecht, ik vind het ook jammer om eerlijk te zijn. Maar komop, hij is op dit moment de beste heavyweight ter wereld. Natuurlijk blijft het gissen in een matchup tegen Jds of Cain, maar de rest van heavyweights heeft sowieso weinig kans tegen hem.

Maar idd hij moet gewoon zsm vechten, daar zijn we het over eens hoop ik.

Dat dikgedrukte stuk kun je toch niet menen? Sinds wanneer is het niet goed als je iemand binnen 3 minuten KO slaat, wat volgens mij ook KO van eht jaar was. Tegen Rogers won hij ook overtuigend, zijn neus ging open, maar voor de rest was er niet veel aan de hand.

Die cut is niks en heb ik het ook niet over. Dat was een oude cut die opnieuw geopend is.

3 minuten? Ga het toch nog maar eens bekijken dan.

Maar dat hij Rogers niet op de grond kan houden, wordt zonder moeite tegen de kooi gedrukt, krijgt zelfs een sweep aan zijn kloten...

Fedor, die in zijn prime met Coleman, Big Nog en andere toppers op de grond kon doen wat hij wou, krijgt een sweep aan zijn kloten van iemand die nog geen blauwe band waardig is in BJJ. Had je me dat in 2005 gezegd, ik zou eens lachen.

En dan die ko ja. De nuthuggers doen dan alsof hij goed gevochten heeft door die monster-ko. Wat, de volgende wordt Werdum? Pff, daar kan hij niet tegen verliezen, heb je zijn vorige ko's niet gezien? Daarachter tegen overeem voor de titel zeker?

Ik had het toen al door dat de hype weer overdreven was... Na te zien wat Overeem met Rogers deed... Rogers is in feite maar een B-vechter, dat Fedor er zoveel moeite mee had gaf al blijk dat hij stevig over zijn top heen is.

En dan maak ik een mooie voorspelling tussen de "Werdum is gonna get Fedorized omgwtfbbq!"

laat fedor eerst voorbij Werdum geraken, ook geen eitje.

Hmmm.

En ik zeg niet dat Fedor een slechte vechter is. Kom daar niet mee af. Ik zeg dat hij niet meer is wat de hype nog steeds van hem maakt. Als dat haten is, dan ben ik maar een hater. Ik noem het realistisch zijn.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Fedor zo hard word geslagen, dat we zeker weten dat hij nooit meer zal vechten. Dan kunnen ze ons ook niet meer lekker maken met een gevecht ophypen wat was in 2013 gaat plaatsvinden.

Ok, Bigfoot Silva is mss geen grote naam, maar onderschat hem niet, ik vond hem toch goed vechten in zijn laatste gevecht tegen Pyle.
Een gevecht van Fedor tegen Overeem zou niet logisch geweest zijn gezien zijn verlies tegen Werdum, tegen wie zouden ze Werdum dan moeten zetten hebben? Dit is IMO een goeie match up, gezien Fedor op zijn weg terug is, zal dit een spannende partij zijn. (Hij blijft nog steeds een grote vechter) Wat mensen zeggen van Overeem die Fedor nooit zou aankunnen of omgekeerd, vind ik een beetje vreemd; op dit niveau kun je nooit zeggen dat iemand verloren is op voorhand, alles hangt af van de dag zelf, de vorm van het moment en dan nog een hele hele hoop andere variabelen. IMO kan iedere vechter vanuit de top 20 iedere andere vechter vanuit de top 20 verslaan. Daarom dat ook niemand zijn hele carriere ongeslagen blijft, dat is bijna onmogelijk

om af te sluiten nog deze quote van Silva:

"I come from Paraiba, in Brazil, where we don't back down from things! I'll fight whoever they put in front of me; you will never see me picking and choosing opponents. It's sad when the heavyweight champion starts whining that he will only fight this guy or that. What kind of a professional is this guy? He is the champ, isn't he? Why be afraid to fight me? And Fedor, one of the biggest legends in the sport. Is this how he got to be a legend, by declining fights? I never disrespect any opponent, no matter what his record is or what the public thinks about him. To me, he merits respect just for stepping up there and facing off, but these guys are disappointing me. They are demonstrating that they are not deserving of my respect. We are fighters, supposed to be some of the best in the world, and our job is to get up there, perform, and put on a good fight for the fans. I am ready to do this, just tell me who is next and I will be there. I am not a woman who wants to be involved in soap operas, looking forward to the next episode. I think that Strikeforce needs to put an end to this. Give me whoever and I will fight him, and, win or lose, people will know I came to fight that day and put my heart into it. To me, this is the only way."

The man is right... :p

pezao.jpg

• Topic Starter Topic Starter
zo'n grote hoofd is gewoon een big target voor een ko vooral voor iemand die zo precies is zoals fedor of een guillitone choke.

Fedor houdt er gewoon van om te trollen.

Hij laat zich eerst domineren in het gevecht en net als zijn tegenstanders in die roes van euforie zitten, waarbij ze de glorie voor het verslaan van Fedor en de beste vechter ter wereld te worden al zowat kunnen proeven, slaat hij toe met z'n overhand right, breekt hun dromen in duizenden stukken en fluistert dan "u безумный?" in hun oor met een heel kinderachtig stemmetje.

:trollfacex:

Terug
Naar boven