Fitness Seller

Feedback op kuurschema

RobTillmann

Cool Novice
Waardering
1
Beste forumleden,
Alvorens ik jullie om wat constructieve feedback en advies (antwoorden) vraag inzake onderstaande kuur, allereerst mijn stats, doelen en wat info vooraf:
-Ik lees veel op dit forum, maar post zelden.
-Ik train vanaf mijn 15e en heb tot op heden in geringe mate gekuurd met injects. Tot nu toe heb ik nooit gebridged.
-Ik ben 32 jaar oud, weeg 105 kg en zit op ongeveer 13 procent vet bij een lengte van 1.78 m.
-Het doel van onderstaande kuur is mijn gewicht wat verhogen en daarnaast in vetpercentage naar onder gaan. Ik koers en hoop erop dat ik rond de zomer uitkom op een 110 kg bij 10 procent vet.

Week 1 – 14 HGH (hygetropin) 5 iu (7 on) – HGH only
Week 15 - 35 HGH (hygetropin) 5 iu (5 on 2 off)
Week 35 – 47 HGH (hygetropin) 7 iu (5 on 2 off)

Week 15 – 23 Test e (500) tren e (400), mast e (400) - Eerste cylce
Week 23 – 27 Test e (100) bridge
Week 27 – 35 Test e (750), tren e (500), primo (500) – Tweede cycle
Week 35 – 39 Test e (100) bridge
Week 39 – 47 Test e (1000) tren e (600), mast e (600) – Derde cycle

Week 47 - ?? Nakuur: ???

Mijn concrete vragen:

-Is het verstandig om tijdens de 3 cycles HCG te laten meelopen? Zo ja, in welke hoeveelheid?
-Wat adviseren jullie als nakuur en hoe lang?
-Ik wil in de 3 cycles een opbouw laten plaatsvinden. Is hetgeen ik voorstel wat jullie betreft logisch?

Alvast bedankt voor de feedback. Sportieve groet!

Beste forumleden, Alvorens ik jullie om wat constructieve feedback en advies (antwoorden) vraag inzake onderstaande kuur, allereerst mijn stats, doelen en wat info vooraf: -Ik lees veel op dit forum, maar post zelden. -Ik train vanaf mijn 15e en heb tot op heden in geringe mate gekuurd met injects. Tot nu toe heb ik nooit gebridged. -Ik ben 32 jaar oud, weeg 105 kg en zit op ongeveer 13 procent vet bij een lengte van 1.78 m. -Het doel van onderstaande kuur is mijn gewicht wat verhogen en daarnaast in vetpercentage naar onder gaan. Ik koers en hoop erop dat ik rond de zomer uitkom op een 110 kg bij 10 procent vet. Week 1 – 14 HGH (hygetropin) 5 iu (7 on) – HGH only Week 15 - 35 HGH (hygetropin) 5 iu (5 on 2 off) Week 35 – 47 HGH (hygetropin) 7 iu (5 on 2 off) Week 15 – 23 Test e (500) tren e (400), mast e (400) - Eerste cylce Week 23 – 27 Test e (100) bridge Week 27 – 35 Test e (750), tren e (500), primo (500) – Tweede cycle Week 35 – 39 Test e (100) bridge Week 39 – 47 Test e (1000) tren e (600), mast e (600) – Derde cycle Week 47 - ?? Nakuur: ??? Mijn concrete vragen: -Is het verstandig om tijdens de 3 cycles HCG te laten meelopen? Zo ja, in welke hoeveelheid? -Wat adviseren jullie als nakuur en hoe lang? -Ik wil in de 3 cycles een opbouw laten plaatsvinden. Is hetgeen ik voorstel wat jullie betreft logisch? Alvast bedankt voor de feedback. Sportieve groet!
Mooi stats vriend. Knap dat je dat hebt bereikt met gering kuren.
Advies over HGH laat ik graag aan andere over. Daar heb ik nog geen kennis van.
In elk geval een paar tips:
Cruisen kun je beter op 250mg doen. Met 250mg zul je namelijk voller blijven dan met 100mg.
HCG zou ik vanaf het begin tot eind mee laten lopen. Gaat je echt in herstel schelen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Walter!

Zal de bridge ("cruisen") sowieso al op 250 zetten dan!
Wat is een gangbare hoeveelheid voor HCG?

zou tog langer bridgen aangezien de tren etc nog 2 weken actief is..
eigen ervaring ;)

Goeie stats idd :thumb:
Zou 6 weken bridge aanhouden.

Thanks mannen, zet ik de bridges op 6 weken!
Iemand tips voor de nakuur? Wat te doen en voor welke termijn zodat ik erna weer zo spoedig mogelijk zelfstandig functioneer ;)

Naar mijn mening zou ik na de bridge overschakelen naar iets anders ipv terug tren te doen.

Zoals wat Aviciicii? Ik sta open voor iets anders, wil alleen niks waar ik te veel vocht mee aantrek....

Ik zou beginnen met test deca dbol en in blast 2 en 3 de tren/mast/primo doen. Zo haal je tenminste maximale gains uit je kuur en dat beetje vocht van de deca en dbol maakt toch niet uit, is toch geen zomer als je dat neemt.

Verder zie ik geen T3? Lijkt me verstandig om dat erbij te nemen als je HGH neemt

Zoals wat Aviciicii? Ik sta open voor iets anders, wil alleen niks waar ik te veel vocht mee aantrek....

oke dan:

2 keer blast is voldoende alleen iets langer dan. Bridge zou ik toch ook zeker 5-6 weken aanhouden.

1ste blast: Test/Bold/mast.
cruise : 5-6 weken.
2de blast: Test/tren/ mast of primo.

Gaat je lichaam vééél aangenamer vinden dan heel de tijd aan de Tren te zitten en is nog gezonder ook ;)

Geen ervaring met HGH maar dosis gewoon gelijk houden en uppen naar behoefte/gevoel/portomonee :D

Vanwaar eerst HGH only? Is het niet beter om dit met je blast mee te laten lopen zodat je er in je off periode meer profijt van hebt. Vind het zonde van de 15 weken.

24 weken Tren.....

Dus? Hij zou vast wel voor zichzelf weten of die dat kan handelen of niet.
Anders plan je dat niet..

Mannen,

Thanks voor jullie feedback. Heb tot op heden geen problemen gehad met Tren, mocht dat na de eerste of tweede blast wel gaan gebeuren dan kan ik alsnog overschakelen op wat anders (bold of iets anders).

De eerste 15 weken (lopen nu overigens al) doe ik alleen de HGH omdat ik sinds mijn laatste kuur (van de zomer) minimaal een bepaalde periode off wil zijn. Het voordeel om dan wel al HGH te zetten is mijn inziens dat ik mijn 'levels al opgebouwd' hebt zodat de eerste blast meteen vol aanslaat en mijn vetpercentage al ietsje daalt zodat de kans op bijwerkeingen tijdens minimaal zijn....

Grtz!

Bold...lekkuh ;)

Terug
Naar boven