XXL Nutrition

ff een vraagje

remco123

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb in maart een kuur sust only op 500 mg e.w gedaan
wil nu dan 400 deca e.w en 500 test enanth. gaan doen zal dit dan wel werken..
ik heb vaak gehoord dat als je al sust heb gebruikt dat enanth dan niet egt meer werkt.. misschien weten jullie hier wat meer van dus vandaar deze vraag..:cool: ??? :eek: :o :D ;) :p

als je genoeg time onn time off hanteerd werkt het wel hoor. als je goede tussenperiodes houden tussen de kuren zal je er zker op knallen. en anders waarschijnlijk ook hoor.grts

De vragen worden met de dag gekker hier

• Topic Starter Topic Starter
dit word men 2de kuurtje en bij t eerste kuur sust only ben ik dik 10 kilo aangekomen ... en er 8 over gehouden.. dus denk dat dit wel gaat werke he!!!

infinity?? wat zit je te zijke dan juh..???
geef gewoon antwoord meer vraag ik niet

nee joh, is bullshit!!

test enanthaat is top en een basis steroid!

remco123 zei:
infinity?? wat zit je te zijke dan juh..???
geef gewoon antwoord meer vraag ik niet

Sorry had men antwoord al aangepast.
Was niet echt een gepast antwoord maar word soms een beetje flauw van veel domme vragen die hier voor bij komen die als een lul op een drumstel slaan.
Niet persoonlijk tegen jou bedoelt maar meer in het algemeen.

ok dan!! '
als ik ergens aan twijfel en ik ken t niet vinde dan vraag ik t
t zal zonde zijn als t nie werkt en k heb er veel geld en tijd in gestoken!!
dus ik wil dan toch zeker van men zaak zijn

Dat zijn allemaal indianenverhalen die suggereren dat je androgene receptoren ongevoelig zouden worden voor steroiden. Dat is een fabeltje.

remco123 zei:
ik heb in maart een kuur sust only op 500 mg e.w gedaan
wil nu dan 400 deca e.w en 500 test enanth. gaan doen zal dit dan wel werken..
ik heb vaak gehoord dat als je al sust heb gebruikt dat enanth dan niet egt meer werkt.. misschien weten jullie hier wat meer van dus vandaar deze vraag..:cool: ??? :eek: :o :D ;) :p

Elmo zei:
Dat zijn allemaal indianenverhalen die suggereren dat je androgene receptoren ongevoelig zouden worden voor steroiden. Dat is een fabeltje.

Geloof me dat 99% van de mensen die dat soort bullshit verzint uberhaupt nooit van een androgene receptor hebben gehoord:rolleyes:

Wat is in godsnaam een androgene receptor dan?:eek: :D :eek:

rodge zei:
100% mee eens er word hier helaas nog teveel met sust gekuurt op de verkeerde manier.
-rodge
wat is volgens jou dan de goede manier?

normaal zou je sustanon om de 3 dagen moeten zetten wat is hier verkeerd aan?

nou ik ben er aardig op gegroeit dus das t probleem niet en dat was 6 weken 500 mg in de week..
10 kilo erbij... 8 overgehouden..

dus hoe bedoel je verkeerde manier

kevinlorenzin zei:
wat is volgens jou dan de goede manier?
normaal zou je sustanon om de 3 dagen moeten zetten wat is hier verkeerd aan?

sustanon word hier nog steeds vaak maar 1 of 2 keer per week gezet.hierdoor maak je geen volledig gebruik van de propionaat die er in zit. resultaat is fluctuerende bloed waardes en dus meer bijwerkingen. tuurlijk krijg je resultaat als je 3 sustjes zet 1 keer in de week maar het kan allemaal veel beter met minder sides.dus ed of eod is een must om het maximale uit je sust te halen. als je niet te vaak wil prikken ga dan gewoon met een enanthate.

-rodge

dus jij gaat voor 7x per week je sust zetten dan kom je uit op 7x250= 1750mg per week aan test > leuk voor een test only kuur maar toch niet asl stack met deze mega doseringen.

normaal word op dit board toch wel om de 3 dagen de sust gezet.

greets

kevinlorenzin zei:
dus jij gaat voor 7x per week je sust zetten dan kom je uit op 7x250= 1750mg per week aan test > leuk voor een test only kuur maar toch niet asl stack met deze mega doseringen.
normaal word op dit board toch wel om de 3 dagen de sust gezet.
greets
Maar....misschien hoef je niet perse 250mg per keer te zetten :D
Groet,
B-12

daar zit ook weer wat in maar dan ga je iedere dag een halve ml injecteren dat schiet toch geen drol op

daarom ook liever een enanthate.

-rodge

Terug
Naar boven