- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee dat niet. Panzer kon op gesolliciteerd worden LMB toen voor zo ver ik weet niet.Tom, waarom de pantserinfanterie? Ben je bij de LMB afgekeurd?![]()
max 100 maar dan egt met moeite en maar een keer of 5 6 en jij ?
en dan moet der egt iemand bij gaan staan maar normaal doe ik setjes met 80max 100 maar dan egt met moeite en maar een keer of 5 6 en jij ?
ik denk dat ik heel snel de andere kant op sprint voor dat die ontploft hahaTom wat zou jij als getrainde militair doen in deze situatie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kunnen jullie tippen aan de geavanceerde militaire tactieken van de Amerikanen?
http://www.youtube.com/watch?v=Pme1sPcwJP8
ja dat kan ik denk wel doen zal der snel aan beginnen
Serieus nu, gaat dat ding echt ontploffen of blijft dat gewoon liggen en gebeurt er niets. Ik was er gisteren mee aan het discussiëren met iemand. Hij was ervan overtuigd dat het ging ontploffen, ik denk van niet. Maar ik zou wel niet blijven staan denk ik in zo'n situatie...
Hij zal alleen moeten ontploffen bij inslag of maar goed ik zou het er niet op wagen ik denk trouwens dat er ook wel een vertrager op kan zitten maar ik gok op explosie bij inslagSerieus nu, gaat dat ding echt ontploffen of blijft dat gewoon liggen en gebeurt er niets. Ik was er gisteren mee aan het discussiëren met iemand. Hij was ervan overtuigd dat het ging ontploffen, ik denk van niet. Maar ik zou wel niet blijven staan denk ik in zo'n situatie...
Hij zal alleen moeten ontploffen bij inslag of maar goed ik zou het er niet op wagen ik denk trouwens dat er ook wel een vertrager op kan zitten maar ik gok op explosie bij inslag

Nog niet vanaf april heb de opleiding wel al gevolgd maar ben in week 5 gestopt in verband met een blesuren en start nu dus in april opnieuw
eindelijk een mede kabouterPics? Mijn streefdoel is 80kg op 10% met 1.69 dusja..
no homo
haha grapje ik zal ff een foto poste ff op de laptop zette weet niet of het nu al luktThanks man
Haha nee dat niet. Panzer kon op gesolliciteerd worden LMB toen voor zo ver ik weet niet.
Zit jij bij lucht mobiel dan ?
.KCT zal wel zwaar worden wil graag hooren hoe het gegaan is. Mijn voor opleiding is beveiliging. Weet niet precies welken functie ik gaa krijgen. Heb wel de brief gekregen maar snap de afkorting niet. Wat wil je gaan doen als je klaar bent welken functie ?Hoi Tom,
Nee, pas na mijn studie ben ik van plan om bij de LMB of KCT te gaan werken. Vorige jaar deed ik toevallig mee met de kennismakingsdagen van de LMB, en de mensen die het gehaald hadden, maar een negatief advies kregen konden meteen solliciteerden bij de panzer, vandaar mijn opmerking.
Over een paar weken kan ga ik bij de kennismakingdagen van Het KCT meedoen. Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken.
Welke vooropleiding heb je en welke rang/functie ga je bekleden?
KCT zal wel zwaar worden wil graag hooren hoe het gegaan is. Mijn voor opleiding is beveiliging. Weet niet precies welken functie ik gaa krijgen. Heb wel de brief gekregen maar snap de afkorting niet. Wat wil je gaan doen als je klaar bent welken functie ?
. Het schijnt dat dat goed te combineren is met studie/werk, etc. Dit wil ik doen om wat extra skills te krijgen en om een beetje te wennen met het defensie leventje.