Fitness Seller

Nieuws Fietsje stelen?

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...jk-kan-je-een-fiets-stelen-in-Antwerpen.dhtml

1 fiets stelen is voor amateurs. Wie start als eerste een grootschalige fietsenhandel in Antwerpen?

http://www.youtube.com/watch?v=xYLtxcqaLnU

Onvoorstelbaar én ontstellend hoe makkelijk het is een fiets te stelen in Antwerpen. Student Tuur Buys (24) toont het de hele wereld in een filmpje op YouTube. Benodigdheden? Niks. Doel? De stad Antwerpen bewegen tot een oplossing. Die heeft al laten weten de fietsbeugels - een eigen ontwerp waarover Antwerpen fier was - te zullen vervangen.

Nadat zijn fiets al voor de derde keer gestolen werd, trok Buys op onderzoek uit. Heel erg hard moest hij zijn hersens niet pijnigen: het is kinderspel. Geklaard op een halve minuut.

Voor alle duidelijkheid: in het filmpje gaat Buys ervandoor met zijn eigen fiets. Voor alle duidelijkheid bis: het is niet de bedoeling dat u massaal aan het stelen slaat! (jv)
11/08/10 16u03

fietsje stelen in amsterdam is heel normaal, niemand koopt daar een fiets...iedereen ruilt met elkaar :thumbup:

WTF, welke idioot heeft dat systeem bedacht?

Hier staan de veel gebruikte 'nietjes', knappe jongen die zo'n nietje krijgt uitgegraven of doorgeknipt om de fiets los te krijgen.

Laatst bewerkt:
jullie lopen achter drerries

Normaal gesproken heb je toch ook nog een fietsslot bij het achterwiel? Al met al is het natuurlijk een verschrikkelijk kansloos systeem zo te zien, dit moet niet kunnen!

wat een ontwerp faal. Welke idioot maakt nou dingen voor gebruik op straat/verkeer etc die je gewoon uit elkaar draait. Hebben ze dit bij de IKEA gekocht ofzo? Straks komen we nog achter dat je de stoplichten ook uit de grond kan draaien.

Laatst bewerkt:
Antwerpen.. ligt dat niet in Belgie?

Antwerpen en ontwerpen...mmnneee

Techniek is oud, maar blijft feilloos! :)

hahahah, belgen he

Lol, die rekken staan er ook niet sinds gister denk ik, heeft het zo lang geduurd voordat mensen hier achter komen? Typisch Belgen he.

een maat van me zoekt juist een nieuwe fiets en toevallig is het filmpje achter m'n hoek gemaakt :D ik denk dat we een van de dagen hem een nieuwe fiets gaan halen :D

Is een goeie maat van mijn broer.
Er waren al 3 fietsen van hem gestolen door dat systeem.
Nuja, je ligt toch zowizo je fiets ook vast door zijn wiel en frame en die buis, dan kunnen ze er toch niet direct mee wegfietsen.

:roflol::roflol: hebben ze goed bedacht daar...:rolleyes:

Terug
Naar boven