- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een goeie maat van mijn broer.
Er waren al 3 fietsen van hem gestolen door dat systeem.
Nuja, je ligt toch zowizo je fiets ook vast door zijn wiel en frame en die buis, dan kunnen ze er toch niet direct mee wegfietsen.

Is een goeie maat van mijn broer.
Er waren al 3 fietsen van hem gestolen door dat systeem.
Nuja, je ligt toch zowizo je fiets ook vast door zijn wiel en frame en die buis, dan kunnen ze er toch niet direct mee wegfietsen.

waarom spreken die manne frans in antwerpen?
meeste fietsenstalling zijn wel gewoon volledig verankerd trouwens, zonder die draaitop vanboven
Haha idd , zowat 99 procent spreekt er nederlands (op toeristen na) . Vind ik zo zalig aan Antwerpen.
ot: Antwerpen > Amsterdam :yareally:
Normaal gesproken heb je toch ook nog een fietsslot bij het achterwiel? Al met al is het natuurlijk een verschrikkelijk kansloos systeem zo te zien, dit moet niet kunnen!
.Lol, die rekken staan er ook niet sinds gister denk ik, heeft het zo lang geduurd voordat mensen hier achter komen? Typisch Belgen he.

Dat slotje aan je achterwiel krijg je er zo af. Gewoon ff het achterwiel van de grond halen en accelereren naar met de fiets en het achterwiel op het wegdek laten komen. Na een paar keer proberen is het eraf.