MuscleMeat

Nieuws Fietsje stelen?

:roflol: Spijtig dat ik niet in Antwerpen woon. :cool:

Is een goeie maat van mijn broer.
Er waren al 3 fietsen van hem gestolen door dat systeem.
Nuja, je ligt toch zowizo je fiets ook vast door zijn wiel en frame en die buis, dan kunnen ze er toch niet direct mee wegfietsen.

Na 1 keer komt het natuurlijk ook niet in je op om je slot door je spaken te steken... Soms heb ik echt het idee dat Belgen een achterstand hebben.

:roflol: Spijtig dat ik niet in Antwerpen woon. :cool:

Anders was je fulltime fietsen gaan stelen? :roflol:

Is een goeie maat van mijn broer.
Er waren al 3 fietsen van hem gestolen door dat systeem.
Nuja, je ligt toch zowizo je fiets ook vast door zijn wiel en frame en die buis, dan kunnen ze er toch niet direct mee wegfietsen.

waarom spreken die manne frans in antwerpen?

meeste fietsenstalling zijn wel gewoon volledig verankerd trouwens, zonder die draaitop vanboven

Epic fail !
Denk juist door dit filmpje dat er steeds meer fietsen gejat zullen worden.

ik doe het in 5 seconden met een betonschaar.

hang daar een infrarood camera dan , maar met 2liter alcohol in je lijf weet je nooit wat je allemaal gaat uitsteken :P

Dit zet mensen aan om meer fietsen te kopen = goed voor de economie. Ik keur het goed.

hah opgenomen achter mijn hoek :d in berchem ... leuk systeem ^^

waarom spreken die manne frans in antwerpen?

meeste fietsenstalling zijn wel gewoon volledig verankerd trouwens, zonder die draaitop vanboven

Haha idd , zowat 99 procent spreekt er nederlands (op toeristen na) . Vind ik zo zalig aan Antwerpen.

ot: Antwerpen > Amsterdam :yareally:

Normaal gesproken heb je toch ook nog een fietsslot bij het achterwiel? Al met al is het natuurlijk een verschrikkelijk kansloos systeem zo te zien, dit moet niet kunnen!

Dat slotje aan je achterwiel krijg je er zo af. Gewoon ff het achterwiel van de grond halen en accelereren naar met de fiets en het achterwiel op het wegdek laten komen. Na een paar keer proberen is het eraf:).

lijkt me niet dat je het op 1,2,3 kan losdraaien, maar eens je eens plekje weet waar hij los zit.. kan je daar altijd fietsen gaan halen..

Antwerpen.. ligt dat niet in Belgie?

Lol, die rekken staan er ook niet sinds gister denk ik, heeft het zo lang geduurd voordat mensen hier achter komen? Typisch Belgen he.

:roflol::roflol: hebben ze goed bedacht daar...:rolleyes:

:orly:

Als echte DBB'er neem je het hele fietsenrek mee :)

Haha k*tbelgen. Was ik maar een boer met een oranje vlag in de hand

en je klompen dan?

Dat slotje aan je achterwiel krijg je er zo af. Gewoon ff het achterwiel van de grond halen en accelereren naar met de fiets en het achterwiel op het wegdek laten komen. Na een paar keer proberen is het eraf:).

Hehe zal eens vragen aan één of andere Ali of hij het eens wil demonstreren.

Terug
Naar boven