AndroidHealthClinic

Nieuws Filip Dewinter met de dood bedreigd op Nederlandse moslimsite

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Filip Dewinter met de dood bedreigd op moslimsite

media_xl_2270108.jpg

Filip Dewinter wil dat de Nederlandse overheid maatregelen neemt tegen een moslimwebsite waarop hij met de dood wordt bedreigd.

"Dood aan deze kaffer"
Op www.ansaar.nl zijn teksten te lezen waarin staat dat het hoofd van Dewinter "afgehakt moet worden" en "dood aan deze kaffer". Een Arabische tekst stelt dat Dewinter berouw moet tonen. Zo niet, dan zal hij sterven.

"Dewinter neemt dit uiterst serieus"
Dewinter heeft een brief aan de Nederlandse minister van Justitie Hirsch Ballin geschreven waarin hij vraagt om maatregelen tegen de website uit Nederland, schrijft de Nederlandse krant De Telegraaf. "Ik neem aan dat deze teksten in Nederland net zo strafbaar zijn als in Vlaanderen. Dus wij roepen de Nederlandse justitie op hier iets aan te doen. Wij nemen dit uiterst serieus. Helaas zijn in jullie land al eerder slachtoffers gevallen van moslimterreur. Daarom moeten dit soort uitingen zo snel mogelijk worden aangepakt", verklaart zijn woordvoerder.

Poederbrief ontvangen
Het ministerie van Justitie zei in een reactie de brief van Dewinter serieus te nemen en die zo snel mogelijk te beantwoorden. Dewinter is wel vaker het doelwit van bedreigingen en intimidaties vanwege zijn opvattingen over immigratie en islamisering. Afgelopen weekend ontving het secretariaat van de partij nog een brief met wit poeder. Of de stof schadelijk is moet nog blijken uit onderzoek van de politie. (hlnsydney)
Net als bepaalde uitspraken op Stormfront moet dit verboden worden imo. Hoe xenofoob en/of racistisch de man ook mag zijn.

Net als bepaalde uitspraken op Stormfront moet dit verboden worden imo. Hoe xenofoob en/of racistisch de man ook mag zijn.

Mee eens.
Maar imo dienen uitspraken waarbij met nekschoten dreigt, of dit een goede straf vindt, dan ook worden aangepakt.

het is al te triest voor woorden dat er een Nederlandse moslimsite bestaat

Echt bizar ze zullen vast weer een fatwa uitspreken op zijn naam.
Ze eten geen varkens toch? begin het steeds beter te begrijpen......kannibalisme is dus verboden bij de Islam.

Tja de ene gek bedreigd de andere...ik slaap er geen nacht minder om.

Ansaar.nl is een infosite welke islamitische vraagstukken behandelt en discussieert. En zo ook nieuws gerelateerde artikelen. Voornamelijk als het gaat om islam, moslim, koran, de profeet. En als moslim zijn er enkele of soms velen gevoelig voor bepaalde uitspraken van sommige politici over de wereld. Dit kan leiden tot emotionele uitspraken van enkele leden. Als Ansaar.nl willen wij duidelijk maken dat wij dit soort uitspraken niet accepteren en direct verwijderen.

Storm, glas, water.

Geloof je hetzelf? Ze zijn gewoon bang voor juridsiche maatregelen.
Ik heb wel eens discussies met Mocro`s erover schrikbarend hoe haatdragend die gasten allemaal zijn.

Inderdaad, kan echt niet.
Haat is niet goed jegens een ander ras, bevolkingsgroep of religie.

Het hilarische is dat mensen die de islam bekritiseren altijd worden uitgemaakt voor racisten en tevens haatdragend zijn.

Het hilarische is dat mensen die de islam bekritiseren altijd worden uitgemaakt voor racisten en tevens haatdragend zijn.

je kritisch uitlaten is één, een hele groep generaliseren en uitmaken voor van alles en nog wat is een tweede.
Maar jij wel zal alleen kritisch zijn....

Dewinter is al 100x bedreigd met de dood, dit heeft enkel een omgekeerd effect.

Niet iedereen maar bij jou straalt er wel een behoorlijke haat vanaf.

Maar het valt mij eerlijk gezegd van jou een beetje tegen want ik las in een ander topic dat jij bent groot gebracht in een van de mindere buurten van Den Haag. Nou ik heb mijn jeugd doorgebracht in Osdorp als je weet hoe het merendeel denkt en praat over Nederlanders en ook de Nederlandse vrouwen denk ik dat je je mening ook wel zou bijstellen.

Die meeste HATEN ONS......niet andersom Eric

Haat is een groot woord ik vind ze gewoon belachelijk met hun manieren en die kopvodden op bij al die vrouwen. Maar zij zullen gewoontes van ons ook belachelijk vinden dat mag.

Maar het valt mij eerlijk gezegd van jou een beetje tegen want ik las in een ander topic dat jij bent groot gebracht in een van de mindere buurten van Den Haag. Nou ik heb mijn jeugd doorgebracht in Osdorp als je weet hoe het merendeel denkt en praat over Nederlanders en ook de Nederlandse vrouwen denk ik dat je je mening ook wel zou bijstellen.

Die meeste HATEN ONS......

Ik zie ze niet als 'ze'. Of is voor jou iedere Nederlander ook gelijk qua gedrag?

Dat er binnen bepaalde groepen teveel verrot volk voorkomt is treurig genoeg maar daardoor zal ik niet gelijk een hele groep afschrijven of benoemen als slecht. Jou lezende doe je dat wel terwijl jij net zo goed weet dat generaliseren tot hele enge dingen kan leiden.

Ik zie ze niet als 'ze'. Of is voor jou iedere Nederlander ook gelijk qua gedrag?

Dat er binnen bepaalde groepen teveel verrot volk voorkomt is treurig genoeg maar daardoor zal ik niet gelijk een hele groep afschrijven of benoemen als slecht. Jou lezende doe je dat wel terwijl jij net zo goed weet dat generaliseren tot hele enge dingen kan leiden.

Een hele groep afschrijven en generaliseren is ook zeer slecht. Maar het softe beleid van de Nederlandse regering en de gedachtengangen van de linkse rakkers help ons alleen maar verder de ellende in........

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven