- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hij heeft echt old-man skinHij blijft wel best huge moet ik zeggen. Daar kunnen veel jonge gasten (nog) niet aan tippen.

zou wel cool zen moeste ze is een film maken
denkt dat Arnie the governer geen tijd heeft ervoor
zal ook wel terug een zen shape mogen werken dan
op zen laatste pics was hij nogal faty
die aders bij sly lijkt me niet gezond
arnies ambtstermijn is bijna afgelopen
maar zit de wereld echt te wachten op een comeback?
arnies ambtstermijn is bijna afgelopen
maar zit de wereld echt te wachten op een comeback?
scenario:
arnold en sly zitten samen in het rusthuis. Omdat ze voor de derde keer deze weekgedwongen worden een lavament te laten zetten breekt alle hel los wanneer sly met zen looprekje op de verpleegster slaat. Tesamen slagen ze er in de kip die in de tuin van het rustoord verblijft te kidnappen en eisen meer tv-tijd en pas gaan slapen na 18.00 uur

je kan lullen wat je wil..
gooi hier wat hollywood overbodige knal/boem scene's tegenaan en je hebt een knaller van een komedie
lijkt me best grappig
scenario:
arnold en sly zitten samen in het rusthuis. Omdat ze voor de derde keer deze weekgedwongen worden een lavament te laten zetten breekt alle hel los wanneer sly met zen looprekje op de verpleegster slaat. Tesamen slagen ze er in de kip die in de tuin van het rustoord verblijft te kidnappen en eisen meer tv-tijd en pas gaan slapen na 18.00 uur
word weer een hit dus