Fitness Seller

Film met Arnold & Stallone verwacht !!!!!!!

Die aders.....his skin realy getting old man.

Maar still....looking good.

Ja hij heeft echt old-man skin :( Hij blijft wel best huge moet ik zeggen. Daar kunnen veel jonge gasten (nog) niet aan tippen.

arnie ziet er gezonder uit, maar sly toch zeker breder niet???

Ouderdom, you can't fight it.

Denk idd dat Sly wel wat gespierder is, hij heeft er juist de opnames van Rambo 4 opzitten, waar hij toch zwaar voor aan zijn vorm is moeten gaan werken...

Ben benieuwd wat voor een kuurtje ze er tegen gaan gooien :D

lap
arnold gaat et weer verkloten

zou wel cool zen moeste ze is een film maken

denkt dat Arnie the governer geen tijd heeft ervoor
zal ook wel terug een zen shape mogen werken dan
op zen laatste pics was hij nogal faty

die aders bij sly lijkt me niet gezond

zou wel cool zen moeste ze is een film maken

denkt dat Arnie the governer geen tijd heeft ervoor
zal ook wel terug een zen shape mogen werken dan
op zen laatste pics was hij nogal faty

die aders bij sly lijkt me niet gezond

arnies ambtstermijn is bijna afgelopen
maar zit de wereld echt te wachten op een comeback?

arnold is wel de slechtse acteur allertijde. De film van terminator is zijn op lijf geschreven. Een robot mag namelijk houterig lopen, slecht articuleren en hoeft geen mimiek te hebben.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn het toch 2 oude zakken geworden.

Wordt een topfilm, voor 3-jarigen.

scenario:
arnold en sly zitten samen in het rusthuis. Omdat ze voor de derde keer deze weekgedwongen worden een lavament te laten zetten breekt alle hel los wanneer sly met zen looprekje op de verpleegster slaat. Tesamen slagen ze er in de kip die in de tuin van het rustoord verblijft te kidnappen en eisen meer tv-tijd en pas gaan slapen na 18.00 uur

scenario:
arnold en sly zitten samen in het rusthuis. Omdat ze voor de derde keer deze weekgedwongen worden een lavament te laten zetten breekt alle hel los wanneer sly met zen looprekje op de verpleegster slaat. Tesamen slagen ze er in de kip die in de tuin van het rustoord verblijft te kidnappen en eisen meer tv-tijd en pas gaan slapen na 18.00 uur

je kan lullen wat je wil..

gooi hier wat hollywood overbodige knal/boem scene's tegenaan en je hebt een knaller van een komedie :roflol:

lijkt me best grappig

je kan lullen wat je wil..

gooi hier wat hollywood overbodige knal/boem scene's tegenaan en je hebt een knaller van een komedie :roflol:

lijkt me best grappig

idd, zou geweldige parodie zijn. Om zeker te zijn dat de film slaagt gooien we er parodielegendes leslie nielsen en the wayans brothers bij in.

scenario:

:roflol: word weer een hit dus:D

Terug
Naar boven