MuscleMeat

Filmpje Bob Paris, zijn afkeer van AAS.

ik snap hem wel... hij bedoelt meer dat hij het k*t vind dat je zonder steroiden niet de absolute top kunt bereiken in de sport.

goeie fysiek trouwens (wel raar dat hij over zichzelf in derde persoon praat?)

Dat vind ik nou een mooi fysiek!

Maar ik vind dat ie op een bepaald vlak wel gelijk heeft.. Als ik af entoe van die dudes zie bij mij op de sportschool zonder enig benul wat ze hun lichaam aan doen dan snap ik wel dat buitenstaanders er een vooroordeel over krijgen.

Hehe,zit wat in,kerel.

moest wel lache vorige week, gastje kwam naar me toe , had zn kuur gedaan, kreeg tietuh zei ie hahahaha dikke gyno

mooie fysiek heeft die heb ik altijd al gevonden alleen nou weet ik niet meer of hij nou homo is of niet???

Met zo'n fysiek mag je mij ook wel gay noemen.
En dat hij in derde persoon praat, waren alleen de laatste 2 zinnetje.
Verder vindt ik het een oprechte intervieuw.
Maar het beste fysiek allertijden is en blijft Flex Wheeler.

• Topic Starter Topic Starter
ik snap hem wel... hij bedoelt meer dat hij het k*t vind dat je zonder steroiden niet de absolute top kunt bereiken in de sport.

koen85 zei:
Maar ik vind dat ie op een bepaald vlak wel gelijk heeft.. Als ik af entoe van die dudes zie bij mij op de sportschool zonder enig benul wat ze hun lichaam aan doen dan snap ik wel dat buitenstaanders er een vooroordeel over krijgen.

En daar ging het mij ook om. Bewust bezig zijn met het gebruik van AAS is altijd een verstandige keuze, maar de meerderheid van de gebruikers bevestigd de vooroordelen van de buitenstaander.

Terug
Naar boven