MuscleMeat

Filmpje kijken.

bakvis

Competitive Bodybuilder
Waardering
179
Lengte
1m73
Massa
74kg
Ha de mannen.

Ik heb a.s. zaterdag dus afgesproken met een meisje, om film te gaan kijken bij mij thuis.

Nu is eigenlijk mijn vraag :
Wie weet er nou een leuke film?(geen jankfilm ofzo)

Bvd.

"Zo leuke film, hoe kom je hieraan?"

"Dat soort ingewikkelde vraagstukken leg ik altijd voor op het internet, mag ik je nu een zoentje geven?"

• Topic Starter Topic Starter
Graag ontopic.

Laatst bewerkt:
Graag ontopic mofo.

Ok, ik zou dan gaan voor Dumb & Dumber en daarna keihard janken. Omdat je er zoveel van jezelf in terug ziet. Dat soort sentimenten doen het altijd goed bij de dames.

Ok, ik zou dan gaan voor Dumb & Dumber en daarna keihard janken. Omdat je er zoveel van jezelf in terug ziet. Dat soort sentimenten doen het altijd goed bij de dames.

Dat is wellicht een optie, maar ik heb 'm zelf al te vaak gezien.
Dus deze film sla ik even over.

En anders, I spit on your grave? Wellicht dat jullie daarmee wat inspiratie opdoen voor de rest van de avond.

Een film met een seksueeltintje uiteraard! :p

Zoek je een romantische film, wat versta je onder een 'leuke' film?

chicks diggen de twilight serie en dan moet je erna maar net zo "buff" worden als de hoofdrolspeler, scheelt je weer een hoop training en eten

a team was master

"Internet, ik moet poepen. Zal ik daarna mijn reet afvegen?"
:roflol::roflol:

On-topic: pak een saaie k*t film, zorg voor wat dure drank op tafel en schenk steeds in zodra haar glas leeg is, en probeer haar op het einde te kussen op haar lippen.

Gast, je weet wel wat je doet huh? Gemiste kansen, onbeantwoorde liefdes, en verbroken liefdesrelaties verhogen de kans dat je jaren lang in foetus houding naar Justing Timberlake en Madonna ligt te luisteren, en jezelf aan het afvragen bent of de Xanax al begint te werken...

:roflol::roflol:

On-topic: pak een saaie k*t film, zorg voor wat dure drank op tafel en schenk steeds in zodra haar glas leeg is, en probeer haar op het einde te kussen op haar lippen.

Gast, je weet wel wat je doet huh? Gemiste kansen, onbeantwoorde liefdes, en verbroken liefdesrelaties verhogen de kans dat je jaren lang in foetus houding naar Justing Timberlake en Madonna ligt te luisteren, en jezelf aan het afvragen bent of de Xanax al begint te werken...

Ik benut al mijn kansen, en ik vind uitgaan niet zuigen.
Maar een saaie k*t film is niet goed.

Goed topic.

Heb ook al wat filmpies gekeken met meiden. En het is vrijwel altijd succes.

Ik keek altijd een actie film haha. Enigste wat ik een beetje leuk vind kwa films.

En wees reeel. Uit eindelijk gaat het niet om de film toch.
Gewoon lekker tegen elkaar aan zitten. Het beste is om vanuit je bed film te kijken.

Je zit wel de heletijd met een boner in je broek, omdat je moet wachten "op het moment" hihihi.

Veel plezier bro.
En van het weekend weer hossele in renesse he;). t**fus wat liepen er veel blonde geile sl*tten afgelopen weekend.

Goed topic.

Ik keek altijd een actie film haha. Enigste wat ik een beetje leuk vind kwa films.

Gewoon lekker tegen elkaar aan zitten. Het beste is om vanuit je bed film te kijken.

Je zit wel de heletijd met een boner in je broek, omdat je moet wachten "op het moment" hihihi.

Veel plezier bro.
En van het weekend weer hossele in renesse he;). t**fus wat liepen er veel blonde geile sl*tten afgelopen weekend.

Zal zeker goed komen.
Afgelopen weekend niet geweest man, was in Antwerpen, en daar heb ik dat meisje leren kennen.

Misschien dit weekend weer eens een kijkje nemen in Renesse.

Goed topic.

Veel plezier bro.

Lief dagboekje,

Terug
Naar boven