AndroidHealthClinic

[FILMPJES] Stand Up, Shit Down, Cabaret, Crowd Work, Hecklers & Heksen

• Topic Starter Topic Starter
Van zo'n appje smelt je toch?

Doktersadvies aan een vriend in de Highlands was inderdaad "rustig aan met de drank", waar je zou abstinentie zou verwachten.

Doet denken aan:

Eiwit-Extremisten, laat brood met rust!

Iedereen heeft weleens een bedside baguette nodig.

Autisme en rooibosvla

Aangezien de term autisme (bestaat, evenals asperger, niet meer als diagnose, valt tegenwoordig met andere onder ASS) hier de afgelopen week regelmatig viel.

Voorproefje van 7,5 minuten.

Hele show.

Nee, maar dat schreef ik ook niet.

De diagnoses "autisme", "asperger", "pddnos (sowieso een mooie restcategorie met "niet anders gespecificeerd" in de titel)" worden niet meer gegeven, in plaats daarvan is het nu allemaal "ASS".
En autisme wordt (ook door professionals) is de regel gebruikt voor het benoemen van ASS. Hebben die mensen nog minder inlevingsvermogen dan de gemiddelde Ass’er?

En autisme wordt (ook door professionals) is de regel gebruikt voor het benoemen van ASS. Hebben die mensen nog minder inlevingsvermogen dan de gemiddelde Ass’er?
Ga je nu aan mij vragen waarom ze dat doen?

Beetje off topic.

Gewoonte, bekt lekkerder, is wsl bekender bij toehoorder, weet ik veel...

Inzicht in manieren waarop miscommunicatie kan ontstaan wat betreft ASS.
Net als bij ADHD geldt dat als je één ASS'er hebt gezien dan heb je het ASS van één persoon gezien, maar de meeste mensen plakken hun ervaring met één persoon waarvan ze een filmpje op feesboek gezien hebben op de hele groep.

Miscommunicatie is de regel, niet de uitzondering.

Terug
Naar boven