- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
kijk: https://www.instagram.com/reel/DG5WcWhCUHB/?igsh=Z3YwMXI3eGM0MWdn
@Arminius heeft vast ook een tuinhuis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat we naar Pasen gaan...
(Dat diner was volgens mij op donderdag)
Irrelevant, denk ik: als het onbekend is, maar de traditie zegt donderdag, dan is donderdag noemen beter dan enige andere dag van de week.Op een donderdag herdenken we het, maar was het op een donderdag?? 🤷♀️
De grootste arrogantie van de Yanks is dat het de rest van de wereld is die een accent heeft.
In alle eerlijkheid, met die Aussies heeft hij wel een punt. Ik kijk weleens naar fragmenten van Skynews en het is of heel grappig, maar vaak niet om aan te horen.
In alle eerlijkheid, met die Aussies heeft hij wel een punt. Ik kijk weleens naar fragmenten van Skynews en het is of heel grappig, maar vaak niet om aan te horen.
E.g.

Wie zijn toch die "Belgen" waar iedereen het over heeft? Vlamingen, prima, Walen, hmmm, maar Belgen?Ik vind het wel leuk. Maar ik vind boze Belgen ook leuk, dus ik zou er geen waardeoordeel aan hangen![]()
Och, ik ga alweerWie zijn toch die "Belgen" waar iedereen het over heeft? Vlamingen, prima, Walen, hmmm, maar Belgen?

Het is voor geen van beiden een belediging om Belg genoemd te worden.Wie zijn toch die "Belgen" waar iedereen het over heeft? Vlamingen, prima, Walen, hmmm, maar Belgen?
Daar zullen zeker niet alle Vlamingen het mee eens zijn.Het is voor geen van beiden een belediging om Belg genoemd te worden.