MuscleMeat

fina+prop

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
over welke periode kan je dit maximum gebruiken.
wou tren 150 mg eod zetten en prop ook 150 mg eod, op het laatste ook winstrol en eventueel masteron erbij nemen, wat zou de max periode zijn

iets van 6 weken
als het het prikken tenminste volhoud
is het je eerste keer tren ?, dan is 150mg eod wel wat aan de ruige kant bro

zou het op 75 eod houden

het is in ieder geval wel een supercombi

• Topic Starter Topic Starter
ik heb vorige kuur ook tren gebruikt 100 mg eod,dus nu zou 150 mg eod wel nodig zijn.

Ben je er tevreden over Big-G over de Tren? Welk merk heb je?
Hoe zag je vorige stack er dan uit?
Is het daadwerkelijk zo een straf goedje(TREN)?

Jeof

• Topic Starter Topic Starter
iki heb de tren zelf laten maken.
ik had eerst 3 weken 750 mg sus met 600 mg deca genomen.
daarna 3 weken 100 mg virormone eod en 100 mg tren eod met 300 mg deca.
Ik ben de laatste weken wel een heel stuk droger geworden, maar heeft ook met dieet te maken.
Ik begin over 2 weken normaal opnieuw en zal het dan allemaal goed bijhouden.
Van de tren heb ik niet echt veel last gehad, kracht ging wel snel omhoog, bv squat van 10*150 naar 10 * 200 kg, legpress van 400 nr 500

tren zelf laten maken? vertel eens hoe je dat doet. is wel interessant. heb je soms een scheikundige ontvoerd en opgesloten in je huis? ;)

Ben in nu net mijn derde week ingegaan van mijn kuur. Gisteren de 3e Boldenone 400 mg gezet. Tren vanaf begin 75 mg EOD.

Ben nu vanaf 78 kg weer netjes opgetrokken naar 84,5 kg. Comeback has begun! :cool:

Ben goed te spreken over Tren..enkel injecties beginnen nu wel wat irritaties met zich mee te brengen aan mijn tri's en schouders.

No pain no gain!

Gr Jugger

Ziet er nice uit Juggernaut!! succes overigens met je kuur

Jeoffrey zei:
Ziet er nice uit Juggernaut!! succes overigens met je kuur

Thanx bro!

Ben er echt over te spreken. En dat al na een dikke 2 weken.
Niks puffy, alles mooi droog op t frame. Krijg al diverse reacties uit omgeving..dat is altijd een goede graadmeter vind ikzelf :D

Een beetje van mezelf en een beetje van GS :cool:

Klinkt goed, en het kan alleen nog maar beter gaan!

Train ze en hou ons op de hoogte! :)

Thanx bros!

Maybe dat ik toch nog even een log aanmaak..

Gr Jugg

Natuurlijk!!
Toch ook maar eens overwegen om dat materiaal van G.S. te proberen,ik hoor verschillende goede reacties.

Jeof

He Jug heb jij nooit last van als je geinjecteerd hebt dat je die gore tren smaak in je mond krijgt en direct moet gaan hoesten en een heel zwaar gevoel krijgt op je longen, heb het nu al een paar x om mijn heen zien gebeuren ! Ik weet het is een bekende bijwerking van de tren maar heb jij er last van gehad?

Mr. B.I.G. zei:
He Jug heb jij nooit last van als je geinjecteerd hebt dat je die gore tren smaak in je mond krijgt en direct moet gaan hoesten en een heel zwaar gevoel krijgt op je longen, heb het nu al een paar x om mijn heen zien gebeuren ! Ik weet het is een bekende bijwerking van de tren maar heb jij er last van gehad?

He grote meneer :)

Heb geen tren-smaak in mijn mond ervaren. Wel een drukkend gevoel op de longen (af en toe). Heb t nu een keer of 10 gezet en heb 1x een dag lang het 'bekende' hoestje gehad.

Heb van adrbeest begrepen dat het hoesten een gevolg is van injectie in de bloedbaan.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=29143&highlight=trenbolone

Ik stap deze week ook over op injecteren in de benen..begin teveel last te krijgen van arm-injecties wat het trainen negatief beinvloed.

Voor de been-injecties neem ik 25 x 0.5 naalden.

Gr

Klinkt goed Bro. Tren met Boldenone is goede combi om droge massa te pakken. Hoelang ga je de kuur maken?

En welke spuit heb je gebruikt in je armen?

JuggerNaut zei:
He grote meneer :)

Heb geen tren-smaak in mijn mond ervaren. Wel een drukkend gevoel op de longen (af en toe). Heb t nu een keer of 10 gezet en heb 1x een dag lang het 'bekende' hoestje gehad.

Heb van adrbeest begrepen dat het hoesten een gevolg is van injectie in de bloedbaan.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=29143&highlight=trenbolone

Ik stap deze week ook over op injecteren in de benen..begin teveel last te krijgen van arm-injecties wat het trainen negatief beinvloed.

Voor de been-injecties neem ik 25 x 0.5 naalden.

Gr

Hey Elmo. De tren zet ik met (oranje) slin naaldjes..

Mijn kuur:
wk 1-10 400 mg Boldenone
wk 1-8 75 mg Trenbolone EOD
Ik wil vanaf week 9 met 40 mg Stanozolol starten..

enkel over de duur ervan zit ik nog over te twijfelen ik dacht aan wk 9-14 (6 weken)

Nakuur met Clomid en Nolvadex.

Elmo ik sta open voor kritiek en suggesties!

Groeten Juggernaut

Wow Jugger, dat ziet er erg goed uit. Ik zat zelf ook aan een soortgelijke kuur te denken om ergens half maart mee te beginnen. Maar dan wel 2 weken korter denk ik. Ik zou dan denk ik voor de tren met de lange ester gaan.

Ik vind je kuur wel wat aan de lange kant en denk dat je ook zonder Winstrol lekker hard en droog uit de kuur komt, als je maar op je voeding let. Afhankelijk van je BF% heeft Winstrol zin. Als je BF hoger dan 10% is vind ik het zonde van het geld.

Klasse kuur bro!

JuggerNaut zei:
Hey Elmo. De tren zet ik met (oranje) slin naaldjes..

Mijn kuur:
wk 1-10 400 mg Boldenone
wk 1-8 75 mg Trenbolone EOD
Ik wil vanaf week 9 met 40 mg Stanozolol starten..

enkel over de duur ervan zit ik nog over te twijfelen ik dacht aan wk 9-14 (6 weken)

Nakuur met Clomid en Nolvadex.

Elmo ik sta open voor kritiek en suggesties!

Groeten Juggernaut

Mr. B.I.G. zei:
He Jug heb jij nooit last van als je geinjecteerd hebt dat je die gore tren smaak in je mond krijgt en direct moet gaan hoesten

Ik vindt de tren smaak helemaal niet goor, ik kan niet wachten om in week 5 van mn aankomende kuur, mn 3 overgebleven vials aan te spreken :D

Elmo zei:
Wow Jugger, dat ziet er erg goed uit. Ik zat zelf ook aan een soortgelijke kuur te denken om ergens half maart mee te beginnen. Maar dan wel 2 weken korter denk ik. Ik zou dan denk ik voor de tren met de lange ester gaan.

Ik vind je kuur wel wat aan de lange kant en denk dat je ook zonder Winstrol lekker hard en droog uit de kuur komt, als je maar op je voeding let. Afhankelijk van je BF% heeft Winstrol zin. Als je BF hoger dan 10% is vind ik het zonde van het geld.

Klasse kuur bro!

Ben zeer te spreken over de vorderingen tot op heden. Mooi solide en droog uiterlijk...zelfs een paar nieuwe adertjes ontdekt :p

Wat betreft winstrol; ik zal me morgen of maandag even laten meten met de huidplooimeter. Ik neem je advies ter harte t.a.v. winny.

Nogmaals bedankt!

Greetz Jugger

Terug
Naar boven