Fitness Seller

fina+prop

Ik aspireer altijd voor ik injecteer.

Het hoesten valt tot op heden reuze mee in vergelijking tot de verhalen die ik erover gehoord heb. Smaakje is me ook nog niet direct opgevallen..de injecties zet ik altijd in de ochtend..en dan heb ik sowieso al een aardig dooie smaak in me bek :D

Gr Jugger

• Topic Starter Topic Starter
kan ik nu een antwoord krijgen op mijn vraag, hoe lang kan ik dus virormone + finaject gebruiken, of staat er geen max periode op

Staat niet echt een max voor maar zou de tren niet super lang gebruiken is nogal zwaar voor de nieren dus 10 weken tren is toch echt wel de max denk ik!!!

ik zou het zelf persoonlijk niet langer dan 8 weken doen

• Topic Starter Topic Starter
en voor de prop, is r ook een max hoeveelheid prop die je kan zetten per week, ik hoor verhalen over 1 gr prop per week juist voor de wedstrijd, dus bv de laatste 3 weken 1 gr

Mr. B.I.G. zei:
3 maar? Ik heb er 8 liggen!!! :D

ik heb vorige week 350ml gemaakt :D

zit nu in dag 6,ik zet elke dag 75mg en 50mg prop en zie en voel de eerste effecten al.

ik snap alleen niet waar de meeste zich zo druk over maken om elke dag te zetten,het neemt net 5 minuten in beslag en pijn doet het al helemaal niet.

ik ga voor 6 weken tren 8 weken prop en de laatse 4 weken stromba,met een
dieet van 3000kcal afbouwend naar 2400kcl ratio 40/40/20

ah..is natuurlijk niet alleen voor me zelf maar vond wel leuk om te melden,maar toch is 150ml voor me zelf,genoeg om het jaar me door te komen lijkt me :D

Terug
Naar boven