AndroidHealthClinic

finabolon wordt je er wel of niet sterk van?

misschien eens wat research doen voor je ook maar iets je reet in ploft :rolleyes:
maar als antwoord op je vraag: ja van fina wordt je erg sterk, wellicht sterker dan test omdat het androgener en mg per mg ook anaboler is dan test.

• Topic Starter Topic Starter
wwww

Laatst bewerkt:
kijk eens in de sticky's bro, er staan genoeg links naar interessante sites waar je alle info kan vinden waarvan je maar kan dromen, kom dan zelf met een voorstel ;)

wwww

Laatst bewerkt:
Tren is een supermiddel voor krachttoename. In combo met winstrol zou je er zelfs nog wel een paar kg spiermassa mee kunnen pakken.

Okeee dan mensen bedankt hier heb ik wat aan :) :cool:

winny tegen de bitchtits?? uh nee.
Ik zou je nog maar eens wat meer gaan verdiepen jongen en het is 100mg/ml dus niet per 10ml want dat zou wel erg weinig zijn denk je ook niet? O nee wacht je weet er nog niks van dus dat kan je ook niet weten ook :D

Van winstrol is bekend dat je de gains behoud zowel kracht als massa is dit met tren ook het geval? :)

nou ik heb er nooit van gehoord dat je je kracht houd van winny hoor maar je massa hou je wel en met tren ook tenminste als je na je kuur goed bezig blijft gaan

..

Ik heb hier toch wel een paar logjes gelezen waar mensen hun kracht behielden. ;)
Sommige lui gainen 2 kg als je dan ook nog es je kracht verliest kun je ook melk gaan drinken. :D

dat slaat nergens op dus dat betekent dat je de kracht die in je kuurhebt ook na je kuur altijd behoed wat is dat voor bull

na de kuur verlies je altijd wel wat kracht.

pampam zei:
dat slaat nergens op dus dat betekent dat je de kracht die in je kuurhebt ook na je kuur altijd behoed wat is dat voor bull

Lees eens wat persoonlijke logjes. ;)
Ervaringen van gebruikers zijn het beste bro... :cool:

met tren verlies ik bijna geen kracht na de kuur...dit in tegenstelling tot test...

Laatst bewerkt:
@ Big S: dude! Heb je het ook gemerkt? Als je een domme vraag stelt dan is de kritiek hard. Die harde kritiek moet je zien als advies die wat rottig overkomt. :D
Maargoed, de kritiek bevat dus goed advies: zoek zelf eerst effe op internet. Niemand kan voor jouw een kuur maken, dat kan alleen jij zelf. Jij weet welke doelen je voor ogen hebt en jij weet welke kuur het beste bij jouw levensstijl, fysieke aanleg, medische achtergrond en financiën past.
Dus investeer effe een dag of 2 in het afspeuren naar alle mogelijke info op het internet en trek vervolgens je eigen conclusies. Bij twijfel moet je die conclusies op het board plaatsen, je hoort dan vanzelf wat anderen ervan vinden. Succes!
Op dit board staat goede info. Hier ook: www.steroidology.com En hier ook: forum.body-fitness.nl
Succes bro. :)

:d

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven