MuscleMeat

Firefox ook lek

Geen browser is heilig. Het was een kwestie van tijd maar al met al geloof ik niet dat FF zo lek is als IE. Ben wel benieuwd naar IE7 maar die is zoals altijd weer es uitgesteld.

dont be a firefox hater :whip: :booty: :grumble: ;)

Ach, d'r zal binnenkort vast wel een update komen. Al met al ben ik zéér tevreden met FireFox en ik zal zeker niet terugswitchen naar de normale Explorer. :cool:

ahhhhahahhhhhhhhahhhhhhahhh :grinny:

Terugswitchen dat nooit meer; daar is Firefox te snel en te handig voor.

Maar 100% tevreden ben ik nog zeker niet. Er valt bijv. nog e.e.a. aan de stabiliteit te doen.

Firefox kan nog beter dat zeker, maar tot nu toe is hij gewoon stukken beter als IE dat is een feit. Bovendien krijgt firefox hoe langer, hoe meer erkenning

Is ook niet zo gek als de concurrent 7 jaar heeft stil gestaan :D
IE is aanmerkelijk trager.

Naast het feit dat FireFox sneller is, zitten er ook nog heel wat handige tooltjes bij. Ik maak vooral vaak gebruik van die tabbladen, erg handig. :cool:

Het is doodnormaal dat zodra een softwareproduct meer marktaandeel krijgt het aantrekkelijk wordt om exploits erin te zoeken.

En elk software heeft z'n fouten. Het gaat om miljoenen zo niet miljarden regels code.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ, lees dat nog eens door. Miljarden? Weet niet wat voor bloatware jij gebruikt, maar de eerste browser die meer dan een 1 Gb groot is moet nog gebouwd worden ;) Misschien dat IE7 zo groot wordt, Microsoft kennende.

ik zal toch ook nooit meer teruggaan naar IE. Ja, er zijn nu lekken ontdekt. Big deal: voor IE wordt er al ruim een decennium bijna elke week een hele waslijst kritieke lekken gepubliceerd.

Plus dat het gewoon lekker droog en snel is.

IE7 gaat FF ownen, mark my words.

benchMarc zei:
IE7 gaat FF ownen, mark my words.

Copieren is een beter woord. Microsoft heeft al schoorvoetend toegegeven dat het alle belangrijke FF-features zoals 'tabbed browsing' zal toepassen in IE7 en dat er voor de rest zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van de pipelining-surfconstructies van Firefox. We krijgen dus eigenlijk een Firefox-cloontje met een Internet Explorer jasje eromheen.

Omdat 90% van de mensen hun PC op auto update heeft staan, zul je straks zien dat ineens 'iedereen' IE7 gebruikt ja hehe...over cijfers verkloten gesproken!

:thumbd:

EricR zei:
MrJ, lees dat nog eens door. Miljarden? Weet niet wat voor bloatware jij gebruikt, maar de eerste browser die meer dan een 1 Gb groot is moet nog gebouwd worden ;) Misschien dat IE7 zo groot wordt, Microsoft kennende.

Een OS heeft wel miljarden regels code. En aangezien IE integraal onderdeel van 't MS Windows OS is, eh, tjsa, klopt 't zo ongeveer. Kan er een paar 100 miljoen regels naastzitten, kniesoor die daar op let. :o

Firefox Rulezzzzzzzz

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Een OS heeft wel miljarden regels code. En aangezien IE integraal onderdeel van 't MS Windows OS is, eh, tjsa, klopt 't zo ongeveer. Kan er een paar 100 miljoen regels naastzitten, kniesoor die daar op let. :o

Welk OS neemt meer dan 2 Gb in beslag dan? ;) Aangezien het regels zijn gaat het om meerdere Gigabytes. Ik ben inderdaad een kniesoor :D

Terug
Naar boven