AndroidHealthClinic

First HST cycle

ment

Novice
Waardering
1
Hello,

Ik heb men eerste HST cycle opgesteld. Ik heb het zigzag effect wat proberen te minimaliseren.
Momenteel ben ik bezig met mijn SD, hiervoor heb ik 11 dagen genomen (woensdag tot zondag), maandag start ik met de eerste workout.

Hieronder men schema, de gewichten zijn in Kg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand opmerkingen, tips, hints, alles is welkom!

Bedankt!

Qua oefeningen ziet het er goed uit.

Wel vreemd dat je squat en deadlift zo laag zijn, vooral in verhouding met de andere oefeningen, daar zou je op termijn toch eens aan moeten werken.

Schema is keurig opgesteld :thumbs:
Misschien seated cable rows of lateral pulldowns vervangen door bor ?

• Topic Starter Topic Starter
Qua oefeningen ziet het er goed uit.

Wel vreemd dat je squat en deadlift zo laag zijn, vooral in verhouding met de andere oefeningen, daar zou je op termijn toch eens aan moeten werken.

Dit is omdat ik nog nooit gedeadlift heb. Ooksquat is al lang geleden en bench bvb altijd een onderdeel van men routine is geweest (ik heb altijd splits gedaan). Ik hoop dat ik na 1 HST-cycle toch aardig wat gestegen ben in deze oefeningen (ook al is dit nie het primary doel van HST).

Vandaag begin ik er aan na 11 dagen SD. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat binnen 8 weken!

In men schema heb ik ook geprobeerd het zigzagen te minimaliseren. Is dit volgens jullie in orde?

Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Schema is keurig opgesteld :thumbs:
Misschien seated cable rows of lateral pulldowns vervangen door bor ?

bedankt voor de tip. BOR ga ik zeker in men volgende cycle steken. Nu ga ik toch houden op deze 2 oefeningen omdat ik hier nu mijn maximums van heb en mijn 11 dagen SD zitten er vandaag op.

Ziet er erg netjes uit vriend :lifter:!

Denk dat je jezelf zal verbazen met je squats en deadlifts, geloof wel dat je deze redelijk snel hoger kan krijgen dan je opgegeven gewichten.

Terug
Naar boven