Fitness Seller

Flex Wheeler 2002 Naturel?

• Topic Starter Topic Starter
Dude bekijk gewoon het fillmpje, zegt genoeg imo :rolleyes:

Wou ff de meningen checken, hij heeft natuurlijk de genen, maar deze massa houden met wedstrijdvoorbereiding en deze conditionering leek mij ook onmogelijk naturel.

zonde dat ze dit dan toch beweren

Vanzelfsprekend dat hij niet natural is , moet je niet over twijfelen.

Ja, maar hij is er wel 25 lbs lichter als eerder in zijn carriere. mss is hij gaan minderen met zijn dossisen

Hij is inderdaad lichter.

Maar is hij wel zoveel lichter. 220 Pounds = 100 kg. In een interview (rond 2001) zei hij dat hij een wedstrijdgewicht had van 103 kg. En dat hij nu ook 103 kg woog (met hoger vetpercentage). Dit was in de periode dat hij gezondheidsklachten had.

Als dit klopt dan is hij daar maar 3 kg lichter dan in zijn topjaren.

Wheeler is niet zo groot en fors van frame. Volgens mij kan die 103 kg kloppen.

Als die 103 kg en 100 kg kloppen dan lijkt het me sterk dat hij in het filmpje al 2 jaar natural is. Dan is hij maar 3 kg verloren terwijl hij in die periode ook nog gezondheidsproblemen had ook.

Geen idee geenidee.

no way

greg valentino zegt ook in zijn docu dat hij nooit synthol heeft gebruikt , verhalen kan je draaien en keren gelijk je zelf wilt

Als hij daar natural is ben ik de zoon van jesus.

voorheen woog hij vaker rond de 235 lbs, maar je ziet ook een enorm verschil in zijn fysiek daar met bijvoorbeeld in 99

las nu dit stukje toevallig

Still, Wheeler became the incredible shrinking bodybuilder. At the Mr. Olympia competition -- perhaps the best-known bodybuilding show -- Wheeler had finished second in 1998 and '99 and third in 2000. But in 2002, after training without steroids, he finished seventh. He weighed 212 pounds, down from 240 at previous competitions.

hier het hele interview waarin hij vertelt over zijn gebruik
http://www.ironmagazineforums.com/anabolic-zone/25082-flex-wheeler-speaks-out.html

prachtig fysiek imo!

Als dit naturel was, had ik hem wel eens willen zien met Aas.

ik heb 'geenidee'.

voorheen woog hij vaker rond de 235 lbs, maar je ziet ook een enorm verschil in zijn fysiek daar met bijvoorbeeld in 99
En dan dat maakt hem niet naturel.
Als je hebt gebruikt en je kapt er daarna voor 2 jaar mee ben je alsnog niet opnieuw naturel. Dat zou wel heel mooi zijn :roflol:

Gunter schijnt ook naturel te zijn. :roflol:

Waarschijnlijk ging hij verder op TRT of 500 Test E of iets dergelijks ivm gezondheidproblemen, en behield hij zo toch redelijk veel massa wat logisch is gezien zijn genen !

Terug
Naar boven