AndroidHealthClinic

Fokking reetzweet ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mosfet

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Verschrikkelijk irritant, ga ik ff met de auto rijden (oefenen), zweet ik verdomme rats door mijn jeans heen. Ongelooflijk en nog wisselvallig ook want soms zweet ik totaal niet.
Durf dus al geen beige of lichtgekleurde joggingbroek aandoen, want zo'n lekkere pisvlek langs de verkeerde kant is gewoonweg te affrontelijk.
Nuja, niet dat heel mijn broek nat is, maar toch zo'n plekje.
Ook een beige broek van een kostuum durf ik niet te dragen, echt k*t, want ik kleed me graag eens op.
Vroeger had ik vooral "last" van zweten onder de oksels, wat ook al irritant genoeg was, maar de laatste maanden heefthet zich blijkbaar verplaatst.

Iemand die hier een oplossing voor weet? En zeg niet "manpons" :D
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1503

Airco. Niet vanaf het begin je reet samenknijpen. Pleepapier in je onderbroek.

Gewoon negeren en als dat niet lukt, kun je altijd nog een spons in je broek douwen. Is misschien ook handig voor ander soort vochtverlies.:D

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Airco. Niet vanaf het begin je reet samenknijpen. Pleepapier in je onderbroek.

hehehe :roflol: papier in je broek. Sure
Dan nog, valt het er gelijk altijd uit aangezien ik boxershorts draag. Lol de hele dag met een sleep wc papier achter me.

ik zou ook gaan zweten als ik bij jou in de auto zou zitten haaaha steeds mijn bilnaat samenknijpen KIJKIUT PASOP DAAR ZO IEKS

mosfet zei:
hehehe :roflol: papier in je broek. Sure
Dan nog, valt het er gelijk altijd uit aangezien ik boxershorts draag. Lol de hele dag met een sleep wc papier achter me.

Blèèèèèrrr je sig, je sig! :roflol:

Nee bro je moet ook een strakke onderbroek/boxer aan doen dan blijft het goed zitten. Of draag gewoon 2 onderbroeken. Enig minpunt is dat dat zo warm word waardoor je zonder airco nóg meer zweet.

Ik zit daarom het liefst op dingen dei een beetje lucht doorlaten. Voor in de auto zijn die kralenmatten wel een oplossing, het ziet er alleen niet uit natuurlijk.

Ik heb horen zeggen dat mensen botox injecties onder hun oksels laten zetten tegen overmatige transpiratie, echt waar...

Mss eens een dikke spuit in je bilnaad vlammen en kijken wat er dan gebeurd...

Ik heb btw ook verstaan dat botox een anti-rimpel product is dus schrik niet als je reet vlak getrokken word ;)

guardian zei:
Ik heb horen zeggen dat mensen botox injecties onder hun oksels laten zetten tegen overmatige transpiratie, echt waar...
Mss eens een dikke spuit in je bilnaad vlammen en kijken wat er dan gebeurd...
Ik heb btw ook verstaan dat botox een anti-rimpel product is dus schrik niet als je reet vlak getrokken word ;)

Kerel... KEREL.. botox verlamt de spieren. Dat wil je daar écht niet, alleen KaLe wil dat :D

• Topic Starter Topic Starter
Sure, zo'n lekker spannende botox reet. Zie ik wel zitten.
Wordt ik er gelijk lekker strak van :D

gewoon SCHIJT aan hebben !

mini ventilator mee en af en toe ie anus koelen :D

Whaha zo herkenbaar, ik heb er erg last van als ik een dunne broek draag en naar school fiets.

Talkpoeder is de oplossing!

Echt niet normaal, dit is herkenbaar als een lul van een paard. Als ik ga trainen heb ik een natte naad, ziekelijk gewoon.

maak een gat in je broek.. 2 voordelen:

- het lucht lekker door
- je ziet geen plekken (mischien wat druppels op je anusharen)

of deo

ventilator in je autostoelen laten inbouwen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven