Fitness Seller

Fokking reetzweet ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een tip scheer je reet is kaal ken ook helpen ;)

hebbie ervaring ermee?
ik begin er niet aan bro is een hels karwei en hoef echt geen zwitsal billen :)

Marvinnr1 zei:
hebbie ervaring ermee?
ik begin er niet aan bro is een hels karwei en hoef echt geen zwitsal billen :)

Nee maar ik merk dat aan m'n oksels. Geen zweetplekken meer onder de oksels maar het loopt in straaltjes over m'n lats omlaag, omdat er geen haar meer staat waar het zweet in blijft hangen uiteraard. Zo gaat dat met je ass dan ook, maar in de auto kan dat dan niet want je zít op die ass, dus krijg je nog steeds een zweetplek, misschien nog wel erger zelfs :D

guardian zei:
Daar is diep over nagedacht...

Dat wou ik maar zeggen de wijzen zijn onder ons :thumbup:

Odorex Extra Dry! :D

Niet alleen beschermt Odorex Extra Dry tegen overmatige transpiratie, ook voorkomt het transpiratiegeur. U blijft gegarandeerd droog! Het is veilig voor de huid en kleding mits de gebruiksaanwijzing nauwkeurig wordt opgevolgd.

Toepassing:
Vóór het naar bed gaan oksel met zeep wassen. Goed afdrogen, daarna deppen met Odorex Extra Dry op een watje. Goed laten indrogen. ’s Morgens de oksels opnieuw wassen. Contact met kleding vermijden. Herhaal de behandeling 2 á 3 maal per week. Odorex Extra Dry niet gebruiken bij geïrriteerde huid. Na ontharingsbehandeling minstens één dag wachten.

Of 't op jou ass werkt weet ik niet, maar als ik dit 2x per week doe met mijn oksels komt er geen drupje zweet onder mijn oksels vandaan. Zelfs niet na 60 min. cardio! Het zweet loopt dan wel van mijn rug, voorhoofd en buik, maar mijn oksels blijven droog! :p

Bovendien is het heel goedkoop. Ik geloof 2 a 3 euro bij de kruidvat.

Btw ik weet het mosfettus!

Pampers_Baby_Dry_with_Quick_Grip_Diapers_Diapers-resized200.gif

Valt nog mee dat deze "grap" nog niet eerder gemaakt is :P

Ik vind mijn advies beter. Een man met een pamper aan is niet bepaald sexy. :p

mosfet zei:
Verschrikkelijk irritant, ga ik ff met de auto rijden (oefenen), zweet ik verdomme rats door mijn jeans heen. Ongelooflijk en nog wisselvallig ook want soms zweet ik totaal niet.
Durf dus al geen beige of lichtgekleurde joggingbroek aandoen, want zo'n lekkere pisvlek langs de verkeerde kant is gewoonweg te affrontelijk.
Nuja, niet dat heel mijn broek nat is, maar toch zo'n plekje.
Ook een beige broek van een kostuum durf ik niet te dragen, echt k*t, want ik kleed me graag eens op.
Vroeger had ik vooral "last" van zweten onder de oksels, wat ook al irritant genoeg was, maar de laatste maanden heefthet zich blijkbaar verplaatst.
Iemand die hier een oplossing voor weet? En zeg niet "manpons" :D
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1503

Ik had het in het begin ook hard. De enige oplossing is oefenen, véél oefenen met die auto, je zal wel zien...

• Topic Starter Topic Starter
Een spons in de broek.
Kan ik die Spongebob Squarepants eens goed te grazen nemen :p
Eat my ass, you crazy sponge.

Zalig, pampers, dat ik daar nog niet was opgekomen! Moet ik maar de helft zoveel niet meer squatten: heb ik vanzelf de squatreet die ik altijd al wou.
Waaw, thank you DBB, you really changed my life, finally I'm confident enough to face the streets. No more embarrassing moments when me and my homies run away from the coppers after robbing a liquorstore. No more leaving behind a trail of sweat. I am a different man.

Odorex misschien een idee?

hahaha een zweetgat, probeer eens met een maandverband...

zo een manpon? die stop je gewoon in je aars?

Of je taped je reet dicht met tape , als je moet poepen doe je het weer af , en vervangt de tape na het poepen lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven