MuscleMeat

Football Manager 2011

De demo wel ja, ik hoop dat het hele spel binnenkort ergens te vinden is.

• Topic Starter Topic Starter
Op FM UTD hebben ze een quick start van de Eredivisie gemaakt. Dus bij de demo kan je nu ook voor de eredivisie kiezen;)

Ga het zo even proberen.

Demo al veel gespeeld, overmorgen komt release.
op FTD stond al het een en ander, dus zal hem vanaf vrijdag wel hebben

Zag het hele spel al wel staan op ftd? Of is die versie niet goed? Heb nog niet getest maar ga ik vanavond even doen.

Hij is inderdaad al uit! Alleen het lijken allemaal slecht gecrackte versies te zijn.

Laatst bewerkt:
Hij is inderdaad al uit! Alleen het lijken allemaal slecht gecrackte versies te zijn.

Die van mij werkt tot nu toe prima. Alleen de Nederlandse taal werkt nog niet, maar goed, Engels werkt wel. Het spel is weer goed, alleen moet er wel een patch komen om wat dingen op te lossen. Als een speler weg wil heb je binnen 5 minuten het hele team tegen je door de nieuwe "private conversations".

Iemand die hem verder al heeft gedownload?

Ga het zo op Warez proberen.

Football.Manager.2011.PROPER-RELOADED
Zou moeten werken.
2.7Gb voor een manager game. Jawatte :)

Die is ook te vinden op kickasstorrents toch?

Vast wel, de iso versies zijn nu ook beschikbaar.

edit:

Weet iemand hoe ik het spel kan spelen? Staat in de nfo dat ik het spel moet mounten maar kan dat bestand niet vinden? Kan iemand me helpen.

Laatst bewerkt:
Na het uitpakken de img file mounten met daemon-tools (freeware) = virtuele cd/dvd drive. En vervolgens installeren??

Is een vrij standaard methode toch??

Is de standaardmethode ja. Dan zou hij het moeten doen. Ik ben nu iets over de helft met mijn download.

Na het uitpakken de img file mounten met daemon-tools (freeware) = virtuele cd/dvd drive. En vervolgens installeren??

Is een vrij standaard methode toch??

Ja. Wel kiezen tijdens de installatie voor de Offline modus, anders krijg je moeilijkheden met de activatie.

Ok thnx, heb het al werkend met een crack kan ik em zonder cd spelen.

Spel is wel weer vet, denk dat ik een beter seizoen met feyenoord tegemoet ga :D

Ok thnx, heb het al werkend met een crack kan ik em zonder cd spelen.

Spel is wel weer vet, denk dat ik een beter seizoen met feyenoord tegemoet ga :D

Heb je echt een crack moeten plaatsen, of gewoon installeren en daarna spelen? Vaak als je bij FM een NO-CD crack gebruikt doet het spel vreemd namelijk.

heb deze stappen in de bijlage gevolgd om het in nederlands te krijgen

van amazing-games.se gedown

Bijlagen

Terug
Naar boven